| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Intrax dämpare
|
1683 besök totalt |
|
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
|
Re: Intrax dämpare
www.scm-engineering.se _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||
|
Jag tror mest
Stora i motorcykelvärlden har jag för mig. Kör med deras RS serie på min BMW 335 (e30) och är kalas nöjd. Fick det helt skräddarsytt till min bils spec. Fin finish på grejorna trots att jag kör med deras budget serie.. Köpte mitt hos Per på http://www.scm-engineering.se/ Finns ett Amerikanskt intrax också som mest sysslar med korvkiosk produkter. _________________ / Johan Tryggvesson BMWSC #338 BMW 321is -89, BMW 323i -79, Suzuki Swift Sport -16 |
||
|
SCM jobbar även tillsammans med LMP Engineering, vilket är Niklas Lilja (en byggtråd om hans NSP som tyvärr verkar stannat av... https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Han har tidigare jobbade på koenisgiseissigigiggg och meckat STCC, porsche cup m.m.. riktigt bra killar, riktigt fina grejer dom har. _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||
|
Ni är välkomna att antingen skicka ett mail eller ringa Pär eller mig.
Som sagt våra dämpare ifrån Intrax är skräddassydda till varje kunds önskemål beroende på däck, CW, typ av banor man tänkt att köra m.m. Ifrån full race setup till gata. Sen hjälper vi till med att ta fram fjädrar på önskad längd och hårdhet. Våra fjädrar används av bl.a två av topp teamen i STCC. Snart 50% av BMW Cup killarna kör snart med våra Intrax dämpare och bland annat de som leder serien och vann serien förra året, bröderna Skoog använder sig av Intrax. Så helt fel kan dom inte vara
Mvh _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
|
Re:
Nej det är bra skit detta! Sedan vi började med Intrax i cuppen har flertalet kitt sålts till BMW Cup med god framgång Intrax har funktioner på deras dämpare som jag bara sett på dämpare där prislappen var *2. Pär/Niklas är dessutom serviceminded och känner ägaren av Intrax bra vilket gör service ärenden smidiga och snabba. Service/Support är inte att glömma. _________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Intrax dämpare
|
1683 besök totalt |