| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 E36 motor S50B30
|
2689 besök totalt |
|
Hej En i stort sett komplett motor i delar. Saknas grenrör och lite kringutrustning. Pris=bud om det kommer ett vettigt bud så blir det en snabb och smidig affär. Bud över 15k kommer att tas i beaktande. Skicka PM eller maila Markus_hermansso(at)hotmail.com _________________ Markus Hermansson |
|
Hej Markus,
I all vänlighet får du nog snickra vidare på din annons.
Du vill inte ha skambud utan seriösa bud?!?! Vad är ett seriöst bud på en "i stort sett komplett motor i delar" En seriös annons får ett seriöst bud. Tips: Vad ingår, vad ingår inte? Ligger allt i delar eller är iaf bottendelen ihopskruvad? Är det nya grejor eller gamla grejor, om det senare hur gamla, hur många mil, i vilket skick? Renoverat eller orenoverat? Varför är den inte komplett? Ett ras som renoverats men inte plockats ihop? etc mm Bilder är också trevligt!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
|
Rikt pris är intressant, Anders sålde sin s50b30 i delar komplett för 13000:-, en ihopskruvad komplett ramla loss runt 20-30000:-.
skit svårt att lägga ett genomtänkt bud på m maskiner... |
|
Tanken var att de som är intresserade av motorn skickar ett PM med frågor för vidare info.
Den är helt isärplockad, har vart ras på 6:e cylinderns vevlager. en "ny" begagnad vevaxel och vevstake+kolv följer med. Alltså behövs det lite tid innan allt är startklart. Det jag _vet_ saknas är några oringar på spridarna, diverse packningar och grenrör. Så man lär behöva en packningssats. Köpte den för ett år sedan och enligt säljaren har den suttit i en cab med 12-14k mil om jag minns rätt. om man säljer den i delar räknar jag med att man får ca 15-20k för allt. Ett bud som ligger någon stans där anser jag vara rimligt. Eftersom jag inte har tillgång till garage eller verktyg nu eller inom en rimlig framtid så tänker jag sälja motorn vidare. Får jag inget bud i 15-20k klassen så får den samla damm tills jag har garage eller sälja den i delar. EDIT: tror att den jag köpte motorn av finns registrerad här på forumet... _________________ Markus Hermansson |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
2689 besök totalt |