| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Säljes: original BMW Fälg Styling 5 INTE TILL SALU LÄNGRE!
|
3039 besök totalt |
|
INTE TILL SALU LÄNGRE Jag har en upsättning Styling 5 16x8 med ET 23 och en vikt på drygt 8 kilo vilket är relativt lätt för en stryktålig fälg. Fälgen sitter original på E38 men funkar tex på en E36 för att få en fälg som breddar utåt lite (denna fälg ger typ 40mm bredare spårvidd än original på många E36) och mäktar lite kraftigare fälgar. Tanken var att ha dom på min Compact men en bromsuppgradering gör mig tvingad till fälgbyte. Där sitter sommardäck på plats som håller ett tag detta är inget jag tar betalt för dock Fälgarna är i jättefint skick och alla kåpor finns på plats.Enligt mig en väldigt snygg fälg. Grejorna finns utanför Malmö 1500:- och det är 375:- per fälg med däck så prut funkar inte. Bifogar bilder på fälgen i lite olika situationer så alla ser hur fin han är, ganska långt i från Stilauto som mindre seriösa försöker lura på folk här
Utan kåpor=REJS!
Med kåpor=stilrent
på 635:an
E36:an
M3 E30
Re: Säljes: original BMW Fälg Styling 5 16x8
_________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||
|
Hallå där skånepågen! Nu kommer fälgpolisen!
Fälgarna på bilden är inte Styling 5 utan original M3E30 7,5x16" (samma fälg fanns även till E28, dock med lite annan offset). Tittar du riktigt noga ser du att ekrarna går hela vägen ut till fälgbanekanten på dessa. Därmed inte sagt att dina Styling 5 8,0x16" inte passar på M3E30...
Lycka till med försäljningen och ha de gött i syd! _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
|
Vilken dimension? Är det en dimension som får plats på Compacten är jag väldigt intresserad!
|
||
![]() |
SÄLJES
|
3039 besök totalt |