Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2344 besök totalt |
Angående dstrs bil så var den riktigt trevlig 4wd vr6a på 200 hk ca gick riktigt bra faktiskt. O den kunde svänga. Bara synd att dom har bytt ut den modellen mot. 1.8t motorn med ca 210 hk (
![]() ![]() Edit: nu blir man ju lite sugen på att kolla vad en sån kostar mot bytbil.com ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
Gustav,
Det allra tråkigaste med Daniels Seat tyckte jag var att den behövde nya tändspolar mest hela tiden. Visst finns det väl en allhjulsdriven version med 1.8T-maskin? Har jag bara drömt det? ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Stämmer bra. Det var en sådan jag fick köra i superstagen. Tror den heter Leon TT4. Ingen sportbil kan jag lova, men bra komfort och vinteregenskaper. _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
Det moterades kassa tändspolar på VR6, 2.0 och 1.8T, årsmodeller mellan 01-03 om jag inte minns fel. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Seat är en riktigt trevlig bil att förflytta sig med. Jag har en Ibiza 1,2 3cyl 64 hk jag kör runt med till vardags.
Vill man ha en sportig bil köper man väl knappast en Seat i första läget. I så fall satsar man väl direkt på originalet, dvs Alfa... _________________ ------------------------------------------------------- Daniel Lindgren |
||||
1.40.94 Han finns med i den lilla rutan med bara tider. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2344 besök totalt |