| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Dämpare till M3 E36
|
2013 besök totalt |
|
Re:
Passar fint! Men du får mycket camber... Jag körde med original fjäderben från min m3 3.0 på en 325 coupé -94. Fick automatiskt ca 3 grader camber och med lite toe out så var den underbar att köra. Men det är värdelöst på gata. Däcken slits jättesnabbt på innerkanten. Nu skiljer det lite på topplagringarna på 3.0 och 3.2:an så om dom fungerar vet jag inte. Kolla hur krängningshämmaren är fäst med. _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||
|
|
||
|
Re:
600-800 skrev du, 500kr är ju bara lite lagom lägre
hur är skicket på dämparna? har du bilder? ingår topplager? mvh Peter |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Dämpare till M3 E36
|
2013 besök totalt |

