| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW Godis - gott & blandat
|
1894 besök totalt |
|
Gott o blandat, garagerensning Bra priser under en begränsad tid pga. flytt Exempel på delar: 318is -90 motor med framvagn med chippad box, kardan och växellåda 1600kr -SÅLD 318 -87 motor 600kr -SÅLD Massor med däck och al. fälgar från 50kr Kjolpaket runtom E36 Riegerkopia nytt och vitt omålat 1000kr M5 -90 diff bakklump 3000kr BMW 2002 tii delar från 50kr Detta är ett axplock av de delar jag kommer på för tillfället, har ett berg av saker som skall säljas billigt. Ring om du vill fråga något. Yilmaz 0707996665 |
||
|
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
||
|
Hej,
Kommer allvarligt inte ihåg vad mätaren stod på när jag plockade ur den från bilen för några år sedan. |
||
|
Ja absolut, bilen kördes tills soppan tog slut för att bli en donator till en eventuell 2002 rejser.
Dock har jag köpt chippet i efterhand och bara monterat det i boxen. tror att orginal chippet finns tejpat i den box som hänger på bilen om jag inte minns fel. |
||
|
Re:
+1 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1894 besök totalt |