Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW Godis - gott & blandat
1894 besök totalt
man_dizel
Stockholm
Här sen Aug 2006
Inlägg: 109


Trådstartare
SÄLJES: BMW Godis - gott & blandat

Gott o blandat, garagerensning

Bra priser under en begränsad tid pga. flytt

Exempel på delar:
318is -90 motor med framvagn med chippad box, kardan och växellåda 1600kr -SÅLD
318 -87 motor 600kr -SÅLD
Massor med däck och al. fälgar från 50kr
Kjolpaket runtom E36 Riegerkopia nytt och vitt omålat 1000kr
M5 -90 diff bakklump 3000kr
BMW 2002 tii delar från 50kr

Detta är ett axplock av de delar jag kommer på för tillfället, har ett berg av saker som skall säljas billigt. Ring om du vill fråga något.

Yilmaz
0707996665

_________________
//Ismail Köyluoglu
BMW M2 Kompressor
(Bavaria racing)
www.bavaria.se
Citera
ErikBerg2
Skogen
Här sen Dec 2007
Inlägg: 329



Hej!
Vad har du för 2002tii-delar?
PM:a mig bitte.

M v h
Erik

_________________
Erik Berg
"BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!"

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight=
Citera
dannejonsson84
Sundsvall
Här sen Nov 2009
Inlägg: 78



Hur är skicket på 318is motorn? Hur långt har den gått?

_________________
Daniel Jonsson
Citera
man_dizel
Stockholm
Här sen Aug 2006
Inlägg: 109


Trådstartare
Hej,

Kommer allvarligt inte ihåg vad mätaren stod på när jag plockade ur den från bilen för några år sedan.

_________________
//Ismail Köyluoglu
BMW M2 Kompressor
(Bavaria racing)
www.bavaria.se
Citera
dannejonsson84
Sundsvall
Här sen Nov 2009
Inlägg: 78



Men den fungerade bra när du plockade ur den?

_________________
Daniel Jonsson
Citera
man_dizel
Stockholm
Här sen Aug 2006
Inlägg: 109


Trådstartare
Ja absolut, bilen kördes tills soppan tog slut för att bli en donator till en eventuell 2002 rejser.

Dock har jag köpt chippet i efterhand och bara monterat det i boxen. tror att orginal chippet finns tejpat i den box som hänger på bilen om jag inte minns fel.

_________________
//Ismail Köyluoglu
BMW M2 Kompressor
(Bavaria racing)
www.bavaria.se
Citera
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118



Även jag är intresserad över 02-delarna, inget speciellt egentligen men chassie, bromsar, fjäderben, diff osv.. är alltid intressant.
Skicka gärna ett PM.

_________________
Martin Falk
Citera
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890



Re:

DRC skrev:
Även jag är intresserad över 02-delarna, inget speciellt egentligen men chassie, bromsar, fjäderben, diff osv.. är alltid intressant.
Skicka gärna ett PM.


+1

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW Godis - gott & blandat
1894 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande