Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4369 totalt) |
Tackar ödmjukast. Kommer du förbi något event i framtiden? Vore kul med lite fler bilar som e grymma! ![]() mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
Tjena - ja, något banmöte måste det ju bli till sommaren..., har visserligen sålt GT3:an men har ju lite andra bilar att välja på - RS:en är ju grym på bana, körde förra året på Mantorp så bakbromsarna började brinna!
Vem håller i banmötet på Kinnekulle i sept? _________________ Christian Hammer Westfield SEiW -07 BMW M4 CS -18 |
||
Ford Club Sweden, ett roligt gäng! Har du oxå haft problem med bakbromsarna? Jag körde på Mantorp och fick lite problem där men de problem jag hade i Superstage har jag aldrig med någon bil varit i närheten av. Skivorna vart svarta bokstavligt talat. Ens inte blå. De främmre har återhämtat sig efter 70 mils körning men de bakre är förtfarande vinda och svarta trotts någon enstaka hård inbrommsning då och då. (vänsterbromsade mycket i Superstage) mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
Aha, FCS, där är man ju medlem...
Problem vet jag inte om jag har, det började som sagt brinna efter några hårda varv men det kan ha varit underredsmassa, färg eller något annat klägg från tillverkningen som brann, bilen hade bara gått 50 mil när jag tog ut den på Mantorp ![]() Svarta säger du... ![]() Tror säkert det finns någon här på forumet som vet, det är väl knappast bromsdamm? _________________ Christian Hammer Westfield SEiW -07 BMW M4 CS -18 |
||
Det var pga värme tyvärr. Men som sagt, en hel dags vänsterbromsande i Superstage med två förare dessutom tar död på det mesta så det är inte förvånande. Tog lite bilder, kan lägga upp det sedan.
mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4369 totalt) |