Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3624 besök totalt |
Detta var fjärde gången som jag var på Le Mans.
En av höjdpunkterna är på fredagen när man får vandra omkring i depån. Har bara lagt upp lite blandande bilder så man kan se hur det ser ut i depån. Många fler bilder från depån finns men detta för räcka för denna gången ![]() Synd att det är så tyst om Le Mans här på Rejsa, för detta är ju de bästa bilarna inom sportvagns rejsing. ![]() Alexander Wurz skriver autograf sammtidigt som en trasig GT40 körs tillbaka. ![]() Ännu en trasig GT40 ![]() ![]() Hot rod Audi A1 ![]() Liten utställning som stod utanför Audis VIP tält ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Många la ny folie på bilarna på fredagen så att de skulle se bra ut till lördagen. ![]() ![]() ![]() Bästa och snyggaste bilen i startfältet, men kanske inte bäst prestandamässigt. ![]() Tjock kolfiber ![]() Benoit Treloyer verkade ha problem med sin hjälm för han höll på länge med att fixa något på den. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Magnusen stod ute och pratade med folk rätt så länge. ![]() ![]() Tydligen var det ingen bra stol! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Inne hos Peugeot. ![]() Peugot verkade inte bry sig att man kunde titta in. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Audi var de enda av alla stall där man inte kunde se något, tråkiga typer. ![]() BMW M3 motor. ![]() ![]() _________________ Fredrik Persson. Projekt Alfa Romeo 155 D2 |
Underbara bilder!
![]() ![]() ![]() Noterade nosen på en Audi IMSA - knäppte du några fler bilder på den?? https://rejsa.nu/im/_racing/3428_201 |
Kul att ni gillade bilderna.
Jag är lite konstig på det sättet att jag kan stå och fota hjulnav, centrummuttrar luftintag och lite andra konstiga saker. Jag har nästan inga bilder på bilarna på banan utan de flesta är från depån. Bilarna kan man alltid hitta bilder på nätet, men detaljbilder är svårare att hitta. Har ca 600 detaljbilder så jag kan lägga upp några till. om någon vill åka ner till tävlingen så är det bara att PM mig eller ställa en fråga här om det är något ni undrar om. Lite fler bilder. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Persson. Projekt Alfa Romeo 155 D2 |
_________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
kan bara hålla med, helt underbara bilder verkligen.
detta är ågot jag gärna hade suttit kolla på ett tag i dum burken hehe |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3624 besök totalt |