| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2010-06-21 Prova på bankörning på Sviestad kl 17-20 ???
|
2819 besök totalt |
|
Enligt LMS sida och bankalendern här på Rejsa är det körning i morgon måndag, men jag hittar ingen "inför tråd"
Hur som helst tänkte jag ge mig dit och göra banpremiär med E36, tyvärr är turbobilen inte klar, så det får bli en standard 320 men det är alltid kul att åka oavsett farkost
_________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||
|
_________________ Tony Leipälä Porsche 992 Turbo S -23 Porsche Taycan GTS -26 Porsche 997 Turbo R -10 Audi R8 turbo -12 Bmw E36 Turbo Ducati X Diavel s @mypetrolthings |
||||
|
Jag kommer förbi och kikar lite som det ser ut eftersom jag är i trakten...
Tar med mig en bunt av de superpopulära rejsaklistermärkena.
Gör som dom tuffa pojkarna och flickorna. Visa att du hänger på www.rejsa.nu genom att pryda din bil med ett rejsamärke.
Rejsamärket - tuffare än simborgarmärket! |
||||
|
Jag kommer, årspremiär för min del
Vi är ett gäng som brukar träffas på Stångågrillen ungefär 15:45 för utmärkta hemlagade hamburgare. Vägbeskrivning: Stångågrillen, ligger i korsningen Nya Tanneforsvägen / Gamla Tanneforsvägen i Linköping.
|
||||
|
Re:
Nästan så man ska fly från jobbet tidigare för det här
_________________ Niklas Jonsson Billös och klubblös
|
||||
|
Re:
Tycker jag absolut! Käket är ju fantastiskt bra och man kan ju inte rejsa på tom mage. Dessutom är det riktigt trevligt att sitta ner i lugn och ro och prata lite skit med likasinnade. Vore kul om så många som möjligt hakade på denna tradition. Väl mött
|
||||
|
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
![]() |
Inför träffar
|
2819 besök totalt |