Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1829 besök totalt |
_________________ ![]() |
||||
Jag vet inte, men att döma av den info jag hittat så kommer det även fortsättningsvis vara en boxersexa, men i två olika storlekar - dagens 3.6l som ska få aningen mer hk & Nm, samt en 3.8l. Om ngn vet mer får de gärna dela med sig av kunnandet!
_________________ ![]() |
||||
Men det blir en snabb beetle ![]() ![]() |
||||
jag håller med!! de lysena som väl kom med 996turbo är riktigt fräcka!! (gamla gt3 hade väl lysen som din?) menmen, boxstern behåller väl den "nya" lampformen och boxster coupe ser ut att bli lockande ![]() för övrigt tycker jag också att bakdelen ser lite lurigt hög ut ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Usch.. ser för gullig ut för min smak.. 996:ans lysen var ju underbart snygga.. de där ser ut som .. ja beetle som sagt..
nää.. nu får jag gå o drömma om 996 GT3 RS tills 998 förhoppningsvis går tillbaka till 996:ans lysen. _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
Kanske svarar jag på min egen fråga med denna länk? http://www.porsche.nu/ultimate/image Såvitt jag kan begripa så verkar det mest vara kosmetiska förändringar, förutom då att maskinen blir större. _________________ Pär Hylander |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1829 besök totalt |