Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Rally Slicks 18" til track day
1731 besök totalt
sogaard
KBH Danmark
Här sen Feb 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
SÄLJES: Rally Slicks 18" til track day

dato 13/7 2011

hej sverige

igen har jeg ca 25 rally slicks i yokohama A006T, michelin N01 og dunlop X08-12 i 210/65-18 og 20/65-18

fra næste nye til meget brugt.

til track day eller striben, DÆK ER IKKE GODKENDT TIL GADEN

pris stk fra 250 s.kr

kan levers i malmo hvis vi dele broen eller der er flere kober

rally@mail.dk

hilsen Soegaard
TLF +45 20987172
www.rallycar.dk

_________________
Henning Sogaard Madsen
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461



Har du möjlighet att skicka också? Har ca 50mil till malmö.
Vad motsvarar det i "vanlig dimension"?

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
Lilla_Vargen
Ljungaskog, Ö-a
Här sen Jun 2005
Inlägg: 345



Tävlingsdäck har profilen angivet i mm.
Gatdäck i procent av bredden.

dvs ca 210/31-18 och 200/32-18...

_________________
Mårten Svensson
Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition"

Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon...
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192



Re:

Lilla_Vargen skrev:
Tävlingsdäck har profilen angivet i mm.
Gatdäck i procent av bredden.

dvs ca 210/31-18 och 200/32-18...


Nej 65 är inte profilen i mm utan däckshöjden i cm, alltså 650mm i diameter.

Tävlingsdäck är ju lite bredare så jag skulle gissa att det motsvarar 225/45-18.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
Lilla_Vargen
Ljungaskog, Ö-a
Här sen Jun 2005
Inlägg: 345



Titta där vad man har fel :-)
Jo de är altid lite bredare.

_________________
Mårten Svensson
Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition"

Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon...
Citera
sogaard
KBH Danmark
Här sen Feb 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
Re:

jorgen skrev:
Har du möjlighet att skicka också? Har ca 50mil till malmö.
Vad motsvarar det i "vanlig dimension"?


det svare til ca 210-225 i breden og diameter er 65cm (hojten på dæket)
men er ca 50 profil

hilsen sogaard

www.rallycar.dk

_________________
Henning Sogaard Madsen
Citera
sogaard
KBH Danmark
Här sen Feb 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
Re:

dato 13/7 2011

hej sverige

igen har jeg ca 25 rally slicks i yokohama A006T, michelin N01 og dunlop X08-12 i 210/65-18 og 20/65-18

fra næste nye til meget brugt.

til track day eller striben, DÆK ER IKKE GODKENDT TIL GADEN

pris stk fra 250 s.kr

kan levers i malmo hvis vi dele broen eller der er flere kober

rally@mail.dk

hilsen Soegaard
TLF +45 20987172
www.rallycar.dk

_________________
Henning Sogaard Madsen
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Rally Slicks 18" til track day
1731 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande