Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2790 besök totalt |
Många som tror i denna tråden, skulle va fint med lite fakta och inte masa gissningar
Kul att folk ygger trimmade Supror, , och nån som byggt maxad suprar toppar, mycket kul...då borde vi ju bli ifrånåkta så det sjunger om det i sommar då...men som vanligt är det nog bara snack, för alla varje år så ska alla köra ifrån mig/oss men aldrig nån som stiger fram Tar gärna nummret till denna Super Supra byggare _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Topparna som nämns i denna tråd är till MKIII. Lite lustigt att du tror att alla som trimmar sina bilar har som mål att köra ifrån dig... _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||||||
Ja ha mk3 toppar i en mkiv tråd, rimligt...NOT Ja om man är snabbast så är det oftast den som folk vll köra ifrån ja _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Ta och lugna ner dig nu ett par kilo rickard.
![]() om han bygger en supra som han vill kränga o svänga med så känns det ju inte direkt som att han kan köra ifrån dig o menghini rakt fram. Samma sak fast omvänt jag tvivlar på att du skulle kunna köra ifrån honom på tex superstage. Det säger sig ju liksom sig självt. ![]() ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||||
Snabbast ![]() ![]() _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||||
Varför är man så ödmjuk....
![]() ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||
det vet jag Magnus, men det finns en gäng som tror sig veta massa med betoning på tror Tills dom preserat bättre eller vissat fakta är de tinte mycket att ropa hej om _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
ZTror du missförståt allt, jag gillar henkeM massa, och hjälper han med hans supra så jag har inget mot han och köra ifrån han i super stage skulle min förra supra gjort ja, och även en Supra som jag bygger som kommer gå Superstage Bara för jag byggt en snabb Drag/street supra ha det inget att göra med att mina bila rinte kan svänga som folk TROR, myvket tro på denna sida _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
ZVarför ljuga, och varför va ödmjuk när man får ta massa ogrundad skit på en sida som man inte ens sagt ett ont knyst på _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Ånnu ett felaktigt anntagande, har kört bana innan och kommer även göra det med min UltimaGTR TT _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Varför tjatar ni sönder Henkes tråd...........är det inte bättre att kapa detta till en ny tråd.
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||
Jodåsåatt. ![]() |
||||||||
Lite, för detta forum, ovanlig ton denna tråd fick, jag trodde för ett ögonblick att jag läste på ett annat bilrelaterat forum......
![]() Fast Samuels inlägg precis ovan detta kan närmast liknas vid, tycker jag, en set-vinst via en smash ![]() ![]() _________________ Pär Hylander |
||||||||
Nja tro och tro jag kan sätta ett par kronor på att din o menghinis supra med balong däck osv inte kommer att få någon bra tid i superstage. Jag sätter även ett par kronor på att henkeMs skulle gå bättre. ![]() Men som jag sa tidigare det är inte så konstigt då dom är byggda för olika saker och jag säger inget om det. Angående din förra supra så kan jag mycket väl tänka mig att den skulle gått bättre i superstage men när du säger det så "tror" du ju oxå eller hur? ![]() Jag är mycket väl medveten om att du kan bygga en supra som det går att svänga med. Det har du ju bevisat med din förra om inte annat. Jag vill inte starta något bråk i denna tråd det enda jag ville ha fram var att vi kanske skulle lugna oss lite o tänka över vad vi skriver så att vi slipper Zatzy nivån på denna tråd. ![]() Jag hoppas att man kan ta sig tid och komma och titta på ett evenemang där antingen den svängar supran som du bygger eller den som henke bygger kommer att gå då jag tror att bilarna har en oerhörd potential som tyvärr inte utnytjas till fullo. ![]() ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||||
Supramannen: Ingen här på forumet har allvarligt menat att kasta skit på dig, det är ett forum med en lättsam stämning.
Vi vet att din dåvarande Supra är snabb på strippen, men med all respekt, har du en officiell tid på Nürburgring, Superstage eller RS Challenge att visa upp utan bortförklaringar?. om inte då kan man inte säga att min bil skulle kört ifrån alla, det handlar ju också mycket om förarprestation och bilens lämplighet, jag kan inte tänka mig att en turbo större än en GT40 skulle ha en icke existerande turbolag som heter duga. Jag kan ju lika gärna sitta här och säga att min bil kommer att köra ifrån alla som har 1 hk mindre än mig, så är det ju inte, vikten spelar in liksom chassi och allt annat men det vet du redan. MagnusT: kan du splitta tråden? _________________ Kör cheva numer. |
||||||||
Det vet jag att HenkeM också vet, då allt på hans dröm lidta satt på den bilen, ni som tror kanske har missat att jag har haft en ban uppsatt supra som jag körde på strippen med, sålde den inna jag han köra med den på bana men ny ägaren i Norge piskar den på bana hela tiden och den går bra kan man minst säga _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Hallå mr noll koll.. ![]() Vem snackar om Menghinis supra, den är uppsatt för stripp och gatåka rakt fram Jag snackade om min gammla och en annan supra jag bygger med singel turbo ,liten en , med grymma väghållning grejer som ska gå i superstage _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Varför inte göra som många andra och presentera bygget i det här forumet. Alltid roligt att följa projekten som håller på... |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2790 besök totalt |