| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA...BMW 5/120 Borbet A 17" 10"bak 8,5"fram ET20/13
|
1850 besök totalt |
|
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
Mer info om skadan på fälgen samt gärna nån bild så man ser bättre. Är fälgen skev eller nåt dylikt? Kan du tänka dig att skicka?
|
||
|
Re:
Ja Den är nog skev, vi utgår från det. jag kör med dom på bilen nu och där verkar inte vara någon direkt obalans men jag tror man får lämna in den för riktning. enl verkstan jag lämnade in bilen till (på körd/försäkringsskada) så skulle det kosta ca 1500kr att få den fixad.(nån firma i malmö, jag kan ta reda på vilken det var) det är kanske billigare om man lämnar in den privat. jag ska plocka av fälgarna i helgen (bilen ska skrotas/folksam) så jag kan ta bättre bild då. ja det är möjligt att skicka med bussgods. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
SÅLDA för 2000kr till en påg som skulle försöka få dom på en E36.
vi provade föst på bilen men dom stack ut ca 30-40mm utanför karossen. han skulle valsa skärmkanterna
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLDA...BMW 5/120 Borbet A 17" 10"bak 8,5"fram ET20/13
|
1850 besök totalt |