| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Carbon delar
|
74761 besök totalt |
|
Hjälper en kontakt i Polen att ev få lite delar sålt i Sverige. Detta är en kille som jag råkade hitta när jag letade delar till min Peugeot 206. Han tävlar själv i Rally och antagligen tröttnade han på att köpa dyra delar och gör nu alltså delar själv. Eftersom vi rejsianer offta har mycket att handla och vill komma åt bra priser så tänkte jag detta var ett ypperligt tillfälle att hjälpa er och min nya kontakt,jag tänker alltså inte tjäna nått på detta. Vi kör lite bilder och priser. Bmw Compakt. Kofångare 600eur paret
Lufintag 450eur
Instrumentbräda finns både som E46 och E36 250eur
Baklucka, väntar pris
Finns även Wide front fenders för 300eur paret, sen har han även en "under fender part like in wrc cars kevlar" 100eur. Väntar bilder på detta och jag tror jag får det idag. Honda Speglar Fn2 Type-r
Handbromskonsoll
Dörrsidor, 450eur för ett kitt!
Renault Clio Dörr 3,4kg 450eur st
Baklucka 150eur glasfiber 15+ för kolfiber
Detta var en provsmak ur det som finns. Dom märken han har till nu är Bmw Citroen Fiat Honda Seat Leon Supercoupa Mitsubishi Peugeot Renault Clio Subaru Sen finns det lite universaldelar som ligger under http://s430.photobucket.com/albums/q Delarna är i ren racekvalitet, inget bling här utan så lätt som möjligt, vi kan säkert beställa det lite "hållbarare" om det är nått speciellt. Kolla länken för mer bilder, är du intresserad utav nått till nämda modeller bilar som inte finns på sidan så kollar jag åt er. Denna annons är godkänd utav Magnus. |
||||||||||||||
|
Lagt till bilder på Subaru och Mitsubishi delar idag.Finns intresse för nån del skicka pm så fixar jag pris till dig.
Lite Mitsubishi urval. Huv Evo6 600eur 2,8kg!
Baklucka Evo6 350eur 2,5kg
Dörrar Evo7.8.9 600eur st under 12kg för alla 4!
Subaru Speglar N12
Dörrsidor bak N12
Huvscoop N12
Jag har inte fått en enda förfrågan på Bmw Compact delar Är dom så snabba ändå
|
||||||||||||||
|
Nu är iaf en instrumentbräda på order till E46.
Har även fått klartecken på att dörrar huv baklucka till E36 Compakt kan göras, dörr 600eur b-lucka 450eur huv 500eur. Beställer man ett kitt kommer priset att kunna göras om lite kan jag tänka mig. Har sem om en vecka så då finns det tid att rodda i lite beställningar och eventuellt kanske det blir en tripp ner för att besöka Kolfiberfabriken Eventuellt skulle jag då kunna plocka med mig nått hem.
|
||||||||||||||
|
Re:
Undrar samma sak, gärna ganska enkla utan prylfack etc men bolt-on såklart.
Samt täckskiva till bagageutrymmet, dvs för hålet som blir kvar när man tagit bort det fällbara baksätet? _________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||||||||||||||
|
Jag kan nog säga att vi är minst en handfull på Svenska Wankelregistret.se som är intresserade av delar. Vi har tidigare gjort en lista för att få tillverkat glasfiber och då gjort det i större skala så det blir mer lönsamt. Detta gällde Rx-7 FC (http://wankelregistret.se/forum/viewthread.php?thread_id=2846)
Du får gärna kolla med din kontakt om det finns något intresse... _________________ Tobias Levinsson - olsfors (Borås) Mazda Rx-7 FD || |
||||||||||||||
|
Re:
Dörrsidorna är faktiskt inget jag sett att han har, men det löser han nog, kollar detta! Allt som görs är i ren race synpunkt, så allt är så lätt som det går osv, alla huvar tex ska köras med huvlås. Dock är mina dörrsidor gjorda så original plast delar går att monter precis som det skulle varit en original del. Skyddsplåten kan man kanske beställa en helt platt men med rätt mått från början. 1x1 kostar ca 90-100eur
Han har inget till Porsche just nu men det kollar vi om han kan lösa, är det fram eller bak du kallar huv på en sån?
Ja men kanske mer än en för att det ska bli ekonomiskt, vad tänker du på?
Till E36 verkar som han kan lösa det mesta(han har nog en ståendes på gården ) , dock vill han nog ha några beställningar för att göra en plugg. Men ta fram en bild och Pma mig den så ska jag vidarebefodra den till honom.
Täckskiva + dörrsidor coupe kollas!
Klart vi ska titta på detta, vad har du för önskemål? |
||||||||||||||
|
Re:
Klart att vi kollar, Vilken årsmod är Fc? Kolla gärna en snabbis om hur många som kan var intresserade och utav vad så mailar jag. |
||||||||||||||
|
Re:
Han har inget till Porsche just nu men det kollar vi om han kan lösa, är det fram eller bak du kallar huv på en sån? Det är framhuven jag syftar på. _________________ Wojtek Tomasz |
||||||||||||||
|
Re:
Klart vi ska titta på detta, vad har du för önskemål?[/quote] Kan komma på följande: Motorhuv i riktigt bra finish för originalinfästningar Bakstötfångare, gärna med originalliknande infästningar Instrumentpanel |
||||||||||||||
|
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||||||||||||
|
Re:
Inte änn. Men jag ska ställa frågan.
Tyvärr inte, jag tror inte efterfrågan skulle bli så stor heller på en sån då jag har koll på dom flesta 205åkare igenom peugeot sport club så den som vill ha lär få betala "hela" kostnaden, men jag kollar detta oxå. |
||||||||||||||
![]() |
SÄLJES
|
74761 besök totalt |