| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLT: Sony Ericsson
|
1310 besök totalt |
|
För den som vågar och vill går den att uppgradera till Windows Mobile 6.5.5 mha inofficiella uppgraderingar, och går t o m att köra Android på (dock med ganska begränsad funktionalitet för tillfället)
_________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
|
_________________ Dennis Jonsson Audi As4-R 2.2TQ http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=196330 |
![]() |
SÄLJES
SÅLT: Sony Ericsson
|
1310 besök totalt |
