| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
ta bort
|
1176 besök totalt |
|
haha
Halloj. Ja jo tror inte du kan få nog med gamla alfor. Det är en rolig bil och min tanke var ju långlopp typ CAR eller kanske ER-cup men jag är och kommer alltid vara en Fiat-kille och speciellt x1/9 dallara så det blir istället en x1/9 för bana. _________________ /Felix Brånemo Fiat, Abarth, Dallara, Moretti, Lancia |
![]() |
SÄLJES
ta bort
|
1176 besök totalt |
