Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (10226 totalt) |
Re:
Tjena Theo mfl!! ![]() Faktiskt riktigt tråkigt att det inte blev ngn fortsättning på tråden om "Kristallkronan" samt denna "taxi" då vi själva tyckte allt detta var skitkul, men när mannen (??) som kan allt, vet allt, är snabbast vad han än tar sig till *pust* ![]() Men för att dra en story kort: -"Taxi 1'an" blev klar på mindre än 10 dagar och har sedan dess använts flitigt som både transportör på Ringen, under svensexor/möhippor samt andra evenemang till mångas glädje - dock så går den på sista versen och skall pensioneras en gång för alla med ett förhoppningsvis lugnare liv efter det!! ![]() Dock så kommer det självklart en "Taxi 2'a" som hämtas kommande vecka, en bil som blir mer utstuderad, en bil som även i slutändan får en ny snurra på 450hk+ samt en specialdesignad bur för 4 skålade stolar/4 punktsbälten!! (om det önskas så gör jag självklart en tråd om denna) -"Kristallkronan", även kallad "The never ending story" jobbas det febrilt med och som det ser ut (kors i taket) så skall den vara körklar i slutet av augusti 2010 med målet att vara på ett evenemang på Ringen i september för lite mer action än vad "Taxi" bilen mästrat med - självklart film i massor i från detta!! ![]() och självklart så kommer det inom kort en tråd om denna!! ![]() Trevlig fortsättning på denna midsommar helg!! ![]() _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||
Re:
Mannen som kan allt, är det Supradupermannen?? Det är vad jag tror i alla fall, för jag har hört att han kan allt, även sådant som han inte har en aning om..... ![]() _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||
Re:
![]() PS: En del har svårare att få till en trevlig dialog skriftligen än muntligen, man kan dessutom inte alltid läsa ut om en tråd innehåller ett kamratligt gnabbande eller ett surigt käbbel. Alla måste anstränga sig lite extra att skriva så att alla kan förstå att man inte bryter mot Rejsas forumregel nr 5. Ibland blir det fel och då gäller den gyllene regeln att alla backar. Inte går på. Så, nu är jag klar, back on topic nu ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (10226 totalt) |