Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
BMW MOMo fälgar 15" perfekta banfälgar till e36
1826 besök totalt
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
BMW MOMo fälgar 15" perfekta banfälgar till e36

15 tum, 7 tum breda, ET 11 (breddar fint på e36)

Sitter godkända däck på 185/65-15 men inte mer än säsongen ut skulle jag gissa.

En fälg skrapad och fälgarna är i övrigt bruksskick. En centrumkåpa saknas, ser bra ut utan.


Fälgarna ger ett bra stuk tack vare ET och djupet trots storleken i mitt tycke.


Säljer pga att jag sålt bilen dom satt på.



Finns i Göteborg

Pris: 1200 kr

0709-559190

Mvh Gustav

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Upp!

1100:-

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Nu är sommaren här.

Budgivning börjar på 500 kr!


_________________
Gustav Hedelin
Citera
Bladh
Hagelstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 2332



Lite smala däck men... Du ska inte förbi Värnamo?

_________________
Anders Bladh

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
En vit Opel -18
Citera
ToTTeN
Töreboda
Här sen Maj 2010
Inlägg: 542



satan vad snygga.

Dock har jag. va ju as läckra för att vara 15".

_________________
Tobias Olofsson
0703101373
Dj_totten@hotmail.com

http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Re:

Absolut!

Dessvärre har jag ingen bild när dom satt på men synintrycket ger absolut att det känns mer än 15". Att det är lite lägre ET än orginalfälgar (ökad spårvidd) gör att det breddar ut mot karossen fint på E36.

TOTTeN skrev:
satan vad snygga.

Dock har jag. va ju as läckra för att vara 15".



Bud i nuläget mottaget på 500kr

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Re:

Ska dessvärre inte förbi Värnamo som det är planerat.

Bladh skrev:
Lite smala däck men... Du ska inte förbi Värnamo?

_________________
Gustav Hedelin
Citera
Bladh
Hagelstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 2332



och jag ska inte förbi Göteborg innan den 1:e augusti så jag får ge mig.

_________________
Anders Bladh

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
En vit Opel -18
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Upp!

_________________
Gustav Hedelin
Citera
Tobias B
Köpenhamn
Här sen Maj 2005
Inlägg: 663



Har du nån vikt på fälgen?

_________________
Tobias Biörs
BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!!
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Re:

Tobias B skrev:
Har du nån vikt på fälgen?


Nej det har jag inte men jag kan väga i helgen om det är av vikt!

Minet säger att dom inte är speciellt tunga.

Mvh

_________________
Gustav Hedelin
Citera
Tobias B
Köpenhamn
Här sen Maj 2005
Inlägg: 663



Väg dom gärna då det är av vikt

_________________
Tobias Biörs
BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!!
Citera
Chic_2009
Anderstorp
Här sen Jun 2010
Inlägg: 382



600:- bjudet...

_________________
Hans Fridén

HF Racing
friden.hs@telia.com
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
SÅLDA

_________________
Gustav Hedelin
Citera
SÄLJES
BMW MOMo fälgar 15" perfekta banfälgar till e36
1826 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande