Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Avgassystem och styrbox till R19 16v Chamade
840 besök totalt
Geronimoe
Västerås
Här sen Okt 2007
Inlägg: 64


Trådstartare
Avgassystem och styrbox till R19 16v Chamade

Har ett nytt avgassystem till R19 16v som bara ligger i vägen. (Walker från Mekonomen). Det har setat på bil men inte rullat. En styrbox från samma bil ligger ochså och skräpar, den ska passa alla Renault med f7p motorer.

Pris: Bud!
Finns i: Västerås

_________________
Sebastian Romeling
Citera
Geronimoe
Västerås
Här sen Okt 2007
Inlägg: 64


Trådstartare
Inga Renaultägare här? Lägg skambud. Alla bud är välkomna.

_________________
Sebastian Romeling
Citera
Geronimoe
Västerås
Här sen Okt 2007
Inlägg: 64


Trådstartare
Kom och köp. Nästan gratis!

_________________
Sebastian Romeling
Citera
Geronimoe
Västerås
Här sen Okt 2007
Inlägg: 64


Trådstartare
Avgassytemet kastat, men styrboxen finns kvar.

_________________
Sebastian Romeling
Citera
volymmannen
Timmernabben
Här sen Apr 2007
Inlägg: 1013



Re:

Geronimoe skrev:
Avgassytemet kastat, men styrboxen finns kvar.

fan att jag inte såg detta tidigare

_________________
Tony Petersson

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Citera
Geronimoe
Västerås
Här sen Okt 2007
Inlägg: 64


Trådstartare
Re:

volymmannen skrev:
Geronimoe skrev:
Avgassytemet kastat, men styrboxen finns kvar.

fan att jag inte såg detta tidigare


Fan, säger jag med =)

_________________
Sebastian Romeling
Citera
SÄLJES
Avgassystem och styrbox till R19 16v Chamade
840 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande