| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Honda s2000 växellåda "SÅLD" + 150hk v-tec
|
1078 besök totalt |
|
Honda s2000 växellåda "SÅLD" + 150hk v-tec
Hej! Har en växellåda från en Honda s2000 som gått c.a 600mil i perfekt skick samt en 150 hästars Honda crv v-tec motor c.a 2600mil, motorn har varit överhettad inga synliga fel förutom att toppen är skev och behöver planas. Pris högstbjudande eller byte något kul (bil, mc, jazzgitarr eller något annat onödigt) Vänligen: Peter
_________________ Peter Malmberg |
||||
|
Hejsan....
Är lite sugen på lådan... dock svårt med pris då dom sällan är tillsalu...... Vet det var någon tillsalu härom året här på rejsa den vart inte så dyr men jag köpte den aldrig då.... Kan tänka mig i runda slängar 4000:- Hittar man någon som verkligen vill ha så betingar den säkert mer men vi kan ju se vad som händer...... MVh _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||
|
Re:
Nej, det var nog den jag köpte och satte i min Westfield V6!
Betydligt trevligare än de flesta "standardlådor". 1:an är lagom att starta på (inte meninglslöst låg) och 6:an får jag faktiskt använda i slutet på flygrakan på Anderstorp.
Jag gav aningen mer, men min hade gått aningen mindre. Skrotarna ville å andra sidan ha minst 10000:- för lådor som gått det dubbla, sist jag kollade...! _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
![]() |
SÄLJES
Honda s2000 växellåda "SÅLD" + 150hk v-tec
|
1078 besök totalt |
