Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3376 besök totalt |
SÄLJES: once in a lifetime chans Opel Speedster
Detta är inte ett objekt för amatörer och såna som inte förstår vad det är. Skrotad ur registret pga stöldskada. Bilen har inga chassiskador från nån krock Jag köpte denna från en bilskrot (kvitton finns) för att ta delar till en annan bil och jag har kompletterat upp den till 95% igen. Bilen är delvis demonterad och inte körbar f.n. Det som saknas är en softtop och en front (Kan sälja en racefront om så önskas) Annars brukar det dyka upp på Ebay med jämna mellanrum för 4-12.000:- Det är bruksskick på bilen, så den är inte i toppskick och felfri. Helt nya hjul 18" fram och 19" bak med Hankook-däck observera att däcket Hö fram är felaktigt och det rätta är inte monterat ännu. Papper finns ( typ ![]() Kräver en del modifiering innan reggning Av köparen kräver jag en viss vana av regeltolkning och sunt förnuft. Jag skickar med de mesta i reservdelsväg som jag har sparat från tidigare skrotade bilar och som jag inte behöver till min racebil (även reservchassit om så önskas ) Pris 95.000:- med viss prutmån för rätt köpare ![]() Kan säljas utan hjul också. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ställ gärna frågor i tråden. Reggninsfrågor tas per telefon och endast med kända rejsaianer (eller som har referenser från såna ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Re:
Bestäm vad du vill lägga i mellan bara ;-) _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Re:
Du kan få den för 90' bara för att det är du :-) _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Re:
Jag trodde han skulle få den för TUSEN SPÄNN! Andreas; Kom förbi så kan vi snacka ränta och återbetalningsplan ![]() |
||||||
Re:
Jag antar att det inte blir så mycket lägre pris med den röde i inbyte. ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
Fats det blir praktiskt att ingen bil behöver byta garage ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3376 besök totalt |