| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ascona A 74:a
|
1630 besök totalt |
|
SÄLJES: Ascona A 74:a
Tyvärr blev suget för stort nu att bygga på våra långtidsprojekt så nu tämkte vi sälja denna för att få plats Besiktigad i fredags u.a. 2,4 med portad o planad topp med 45/40 ventiler o boa 3 kam Getrag 5-växlad(240) Uppspänd diffad Manta GSI axel(lilla diffen) Kortstyrväxel Lackad i garaget med riktig färg ,ser bra ut men e inte utställning skick 2st Jamex stolar Manta GSI instrument OBS! Säljes utan Fälgarna på bild och utan Weberna Kan givetvis provas med webrerna på annars monterar vi 32/36:a på den så den går att köra Pris: Ja allt beror på vad som ska följa med ,typ Suppertrapp,Extraktor grenröret mm Vi börjar på 12500:-
Mer info finns härhttp://www.Opelsportclub.com/forums/showthread.php?t=63028 _________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
|
_________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ascona A 74:a
|
1630 besök totalt |
