| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S Å L D :
|
1856 besök totalt |
|
Låter intressant!
Är den såpass rapp att jag är konstant rädd så vill jag ha den
/Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
|
en volvo 740 glt 16v 88b som bytes förslag + pengar, kan det va intressant?
avställd ny vatten pump följer med för jag har inte orka bytt den. finns 2 or på bromsar bak och abs lampa som lyser. dåliga däck på GLT fälg någon form av diff på den. startar och går och är fullt körbar. 4vxl med OD _________________ Dennis Jonsson Audi As4-R 2.2TQ http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=196330 |
||
|
Re:
Hej Erik, sorry att jag missat ditt svar: Jag vågar påstå att man kan vänja sig vid "Monstret"... Men den är ärligt talat farlig att köra, men F-N så kul. (det viktigaste dock på detta bygget är att ramen är okapad, alltså rak o fin) Nu har jag även skaffat fram 8 extra set begagnade bakdäck (16st) (ev fler) samt 8st extra framdäck - Det sliter LITE däck när man leker lite granna... Samt även fått fram några fler fälgar så man slipper kränga däck på lekplatsen
Sist satte jag på två split nya regndäck bak, de var slut efter mindre än 10min lekande... De sista långa rundorna är i tvåans växel: http://www.garaget.org/video/huz6pgu Ser att du bor i STHLM.... Jag kan tänka mig att möta upp dig i JKPG om intresse finns... lämpligen en söndag eftermiddag.... då kan man testa på A6 parkering.....
Slå mig en plings, anytime. mvh Kristian 0736-677018 _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Re:
Hej Dennis, tack för erbjudandet, tyvärr är bara cash av intresse pga..... restskatt på 5 siffror _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
![]() |
SÄLJES
S Å L D :
|
1856 besök totalt |

