Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S Å L D :
1856 besök totalt
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929


Trådstartare
S Å L D :

såld

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929


Trådstartare
uoodaterad annons + ett lyft

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8283



Låter intressant!

Är den såpass rapp att jag är konstant rädd så vill jag ha den

/Erik

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
The Guard
Njutånger
Här sen Jul 2005
Inlägg: 166



en volvo 740 glt 16v 88b som bytes förslag + pengar, kan det va intressant?

avställd

ny vatten pump följer med för jag har inte orka bytt den.
finns 2 or på bromsar bak och abs lampa som lyser.
dåliga däck på GLT fälg
någon form av diff på den.
startar och går och är fullt körbar.
4vxl med OD

_________________
Dennis Jonsson
Audi As4-R 2.2TQ
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=196330
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929


Trådstartare
Re:

erikjakan skrev:
Låter intressant!

Är den såpass rapp att jag är konstant rädd så vill jag ha den

/Erik


Hej Erik, sorry att jag missat ditt svar:

Jag vågar påstå att man kan vänja sig vid "Monstret"...

Men den är ärligt talat farlig att köra, men F-N så kul.

(det viktigaste dock på detta bygget är att ramen är okapad, alltså rak o fin)

Nu har jag även skaffat fram 8 extra set begagnade bakdäck (16st) (ev fler)
samt 8st extra framdäck - Det sliter LITE däck när man leker lite granna...
Samt även fått fram några fler fälgar så man slipper kränga däck på lekplatsen


Sist satte jag på två split nya regndäck bak, de var slut efter mindre än 10min lekande...
De sista långa rundorna är i tvåans växel:

http://www.garaget.org/video/huz6pgu4gvlj#huz6pgu4gvlj

Ser att du bor i STHLM.... Jag kan tänka mig att möta upp dig i JKPG om intresse finns...
lämpligen en söndag eftermiddag.... då kan man testa på A6 parkering.....

Slå mig en plings, anytime.

mvh Kristian 0736-677018

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929


Trådstartare
Re:

The Guard skrev:
en volvo 740 glt 16v 88b som bytes förslag + pengar, kan det va intressant?

avställd

ny vatten pump följer med för jag har inte orka bytt den.
finns 2 or på bromsar bak och abs lampa som lyser.
dåliga däck på GLT fälg
någon form av diff på den.
startar och går och är fullt körbar.
4vxl med OD


Hej Dennis, tack för erbjudandet, tyvärr är bara cash av intresse pga..... restskatt på 5 siffror

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929


Trådstartare

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929


Trådstartare
Såld til Rejsa-håkan i Jönköping idag !

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
SÄLJES
S Å L D :
1856 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande