Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Zetecgrejor. Se7enbyggarprylar. Laptimer. K&Nfilter.
812 besök totalt
Andreas
Täby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 148


Trådstartare
SÄLJES: Zetecgrejor. Se7enbyggarprylar. Laptimer. K&Nfil

Har sålt min bil med Zetecmotor och har ett par lådor med Zetecdelar över.
Portad 2L topp med kammar, remhjul, ventilkåpa ,överfall , ventiler, lytare, etc. Kolvar och stakar till 2L samt 1,8L. I princip inkrom från en och en halv motor. Diverse nya packningar, oljepump mm. mm. 500 kr för allt.

Racekammar till Zetec. 500kr.

Brooklandsruta i nyskick. 400kr

Momoratt med knappar för tex tuta. 200kr.

Sexpunktsbälte Momo. Sålt.

Unipro, laptimer komplett med sändare, varvtalslog och användarmanual. 1000kr.

K&N filter nytt i kartong. med alurör och siliconslang. Ej färdigt plenum i aluminium medöljer. 500kr.

Krängnigshämmare bak, ställbar. Caterham orginaldel. 500kr.

Caterham CSR orginal framskärmar med löstagbara extra stänkskydd. 1000kr.

En trälåda med 16 st. Öhlins fjädrar i olika hårdhet. En del nya en del använda. 500kr.

Luftilterhus med slangansluttning. Modifierat Volvo 240. 100kr.

Grejerna finns och hämtas i Täby utanför Stockholm.
Tyvärr kan jag inte skicka. Jag är sällan här så ring om du vill köpa.

Mvh,
Andreas 0708 392 390

_________________
Andreas Naeslund
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



Jag tjingar framskärmarna! Kan hämta imorgon

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Zetecgrejor. Se7enbyggarprylar. Laptimer. K&Nfilter.
812 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande