| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Zetecgrejor. Se7enbyggarprylar. Laptimer. K&Nfilter.
|
812 besök totalt |
|
SÄLJES: Zetecgrejor. Se7enbyggarprylar. Laptimer. K&Nfil
Har sålt min bil med Zetecmotor och har ett par lådor med Zetecdelar över. Portad 2L topp med kammar, remhjul, ventilkåpa ,överfall , ventiler, lytare, etc. Kolvar och stakar till 2L samt 1,8L. I princip inkrom från en och en halv motor. Diverse nya packningar, oljepump mm. mm. 500 kr för allt. Racekammar till Zetec. 500kr. Brooklandsruta i nyskick. 400kr Momoratt med knappar för tex tuta. 200kr. Sexpunktsbälte Momo. Sålt. Unipro, laptimer komplett med sändare, varvtalslog och användarmanual. 1000kr. K&N filter nytt i kartong. med alurör och siliconslang. Ej färdigt plenum i aluminium medöljer. 500kr. Krängnigshämmare bak, ställbar. Caterham orginaldel. 500kr. Caterham CSR orginal framskärmar med löstagbara extra stänkskydd. 1000kr. En trälåda med 16 st. Öhlins fjädrar i olika hårdhet. En del nya en del använda. 500kr. Luftilterhus med slangansluttning. Modifierat Volvo 240. 100kr. Grejerna finns och hämtas i Täby utanför Stockholm. Tyvärr kan jag inte skicka. Jag är sällan här så ring om du vill köpa. Mvh, Andreas 0708 392 390 _________________ Andreas Naeslund |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Zetecgrejor. Se7enbyggarprylar. Laptimer. K&Nfilter.
|
812 besök totalt |