Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Köpes: R-däck 18tum
898 besök totalt
Magnus Lohm
Motala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 499


Trådstartare
Köpes: R-däck 18tum

Vill köpa två st R-däck: 225 el 235/40-18
/Magnus
070-331 5598
Citera
Axel Byrmo
Smörvik
Här sen Dec 2004
Inlägg: 897



I vilket skick?

Jag har två mpsc med lite mönster kvar för 500 kr st.

_________________
Bmw 320d M -07
Bmw 1602 -75 projekt
-------------------
SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com
Citera
Magnus Lohm
Motala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 499


Trådstartare
Re:

kardanaxel skrev:
I vilket skick?

Jag har två mpsc med lite mönster kvar för 500 kr st.


Bör vara minst 50% kvar!
/M
Citera
Torbjorn968
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 228



Har två st som är mycket lite körda, lite kantskrubb till följd av att de suttit på en 911 med standardvinklar men ingenting som jag bedömmer kommer att påverka långsiktig hållbarhet om du kör med tillräckligt med bancamber och det ser det ju ut som du gör givet din avatar :-).

Finns i Solna, kan levereras till Linköping eller Nyköping enkelt.

Mvh

Torbjörn

_________________
Torbjörn Linderson
Citera
@lex
Rimbo
Här sen Dec 2002
Inlägg: 171



Re: Köpes: R-däck 18tum

Magnus Lohm skrev:
Vill köpa två st R-däck: 225 el 235/40-18
/Magnus
070-331 5598


Har 2st helt nya MPSC i 235/40-18.

_________________
//Alexander Modenius
Citera
Magnus Lohm
Motala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 499


Trådstartare
Re: Köpes: R-däck 18tum

@lex skrev:
Magnus Lohm skrev:
Vill köpa två st R-däck: 225 el 235/40-18
/Magnus
070-331 5598


Har 2st helt nya MPSC i 235/40-18.


Pris då?
Citera
Magnus Lohm
Motala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 499


Trådstartare
Re:

Torbjorn968 skrev:
Har två st som är mycket lite körda, lite kantskrubb till följd av att de suttit på en 911 med standardvinklar men ingenting som jag bedömmer kommer att påverka långsiktig hållbarhet om du kör med tillräckligt med bancamber och det ser det ju ut som du gör givet din avatar :-).

Finns i Solna, kan levereras till Linköping eller Nyköping enkelt.

Mvh

Torbjörn


Fabrikat? Pris? Ålder?
Citera
@lex
Rimbo
Här sen Dec 2002
Inlägg: 171



Re: Köpes: R-däck 18tum

Magnus Lohm skrev:
@lex skrev:
Magnus Lohm skrev:
Vill köpa två st R-däck: 225 el 235/40-18
/Magnus
070-331 5598


Har 2st helt nya MPSC i 235/40-18.


Pris då?


5300kr.

_________________
//Alexander Modenius
Citera
SÄLJES
Köpes: R-däck 18tum
898 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande