Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Transport från England
2283 besök totalt
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5373


Trådstartare
SÄLJES: Transport från England

Åker över i början på augusti, kan plocka med hojar, motorer, växellådor, småsaker etc hem.

Nås på tele 073 999 65 28 för frågor etc.


Returvägen är E4 från Malmö/Helsingborg genom Sverige till Stockholm.

_________________
Roland Johansson
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479



vad kostar en pallplats och när åker du/vart i uk ska du?

mvh christoffer

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
Björn Larsson
Linköping (mellan soptippen & fängelset)
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2226



Re:

Evers skrev:
vad kostar en pallplats och när åker du/vart i uk ska du?

mvh christoffer


Just det, samma frågor. Jag har en motor står på pall hos en polare som behöver hem.

_________________
Björn Larsson
Life's to short for shortfillers.
Lotus 7S1 -59
Lotus Elite -60
BMW E30 Baur TC2 -85
Sportscar F1000
van Diemen RF75
MG Midget -61
Citera
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5373


Trådstartare
Re:

Evers skrev:
vad kostar en pallplats och när åker du/vart i uk ska du?

mvh christoffer



Åker 12 augusti till England, kan givetvis ta med saker dit om någon istället vill det.

Hemresan påbörjas någon gång mellan 16-18 augusti beroende på humör, om saker ska hämtas upp någonstans etc.

Vi kommer definitivt åka Dover-Donington-Dover men rutten kan justeras vid behov. Även upphämtning från Belgien, Holland, norra Tyskland etc är möjligt.

För priser, vart etc RING. Var sakerna är belägna, hur stora, hur tunga, vart de ska bla bla påverkar priset.


Det billigaste priset för en halvpall (2 pallkragar hög högst 200kg) från England till Sverige med speditionsbolag jag hittar är 2100:- och helpall (2 pallkragar hög högst 200kg) 3700:-

Försöker att ha bättre priser.

_________________
Roland Johansson
Citera
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5373


Trådstartare
Re: SÄLJES: Transport från England

Rolle Scirocco skrev:
Åker över i början på augusti, kan plocka med hojar, motorer, växellådor, småsaker etc hem.

Nås på tele 073 999 65 28 för frågor etc.


Returvägen är E4 från Malmö/Helsingborg genom Sverige till Stockholm.



Imorrn kväll rullar vi iväg om det är någon mer som vill ha något flyttat.

_________________
Roland Johansson
Citera
PontusGT
Nyköping
Här sen Aug 2007
Inlägg: 29



Har ni plats för en motorhuv och kan hämta i buxton utanför manchester?

_________________
//Pontus Wagenius
Impreza Type R - Projekt Svartahålet
Citera
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5373


Trådstartare
Re:

PontusGT skrev:
Har ni plats för en motorhuv och kan hämta i buxton utanför manchester?



Nås på tele 073 999 65 28 för förfrågning och diskussion

_________________
Roland Johansson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Transport från England
2283 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande