Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2802 besök totalt |
Tvättmöjligheter runt Ringen
Hittar inte den info jag läst om var man kan tvätta sin bil i ringenområdet... Har någon ett snabbt svar på detta? Tack på förhand. |
||||
|
||||
Re:
Borstlös högtryckstvätt, eller bara med borstar? om du råkar veta vill säga ... ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Re:
Minns ej, brukar inte prioritera sån info de gånger jag varit där med egen bil ![]() |
||||
Det gör man oxå men nu gällde det Ringen.
![]() |
||||
_________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
|
||||
Tack, nej en vecka bara. Först Spa (SpaItalia) och nu ringen. Spa var kul men för blött o halt. Ringen dock torr och nu börjar även höstkylan försvinna. Hade jag haft plats hade jag tagit med r-däcken.. Tvätten var grym! Den kommer användas igen.
|
||||
Re:
Då kanske du kan passa på att dokumentera med lite foto samtidigt!? ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Japp, ursäkta sent svar, kom hem igår efter min lilla 460-milatripp..
Här har vi just tvättat. Man står skyddad under taket man ser till vänster. Har tyvärr ingen bättre bild på själva stället! ![]() ..och det ligger alltså på hö sida vägen ca 1km från denna skylt, Barweiler! om man kommer från Ringen. ![]() |
||||
Inte riktigt, nedre bilden luras lite (vi posar för foto där..).
Man kör bara förbi skylten man ser på bilden, man svänger aldrig av den vägen utan kommer till de två mackarna till hö o vänster, och den högra funkar alltså bäst. Man kunde spola av bilen på macken till vänster men de hade ingen vattenkran osv. Dock dammsugare! Lite OT: Lyckades filma ett 8.38-varv med en kompis kamera+stativ.. Tack Ante! ![]() http://www.youtube.com/watch?v=F8YZx |
||||
Re:
hehe ![]() Nja..hade faktiskt från början inte tänkt bry mig, men eftersom jag skall vara iväg en vecka och avsluta med en dag på SPA så kanske man måste snygga till sig lite, nånstans i halvlek.. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
|
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2802 besök totalt |