Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282
Trådstartare
06 Aug 2010 12:14
SÄLJES: Bränslefilter -AN6/-AN8
Jag har några stycken bränslefilter över efter ett gruppköp.
Finns med -AN6 eller -AN8 anslutningar.
De är i anodizerad 6061 aluminium med tvättbara/utbytbara filterelement. Filtrerar ner till 30 micron och ska flöda 900 l/h.
Pris: 1st för 300kr eller 2st för 500kr, + frakt om det ska skickas.
_________________ David Holmgren
saab 900 supertouring
Napstar
Ulricehamn
Här sen Jun 2010
Inlägg: 152
07 Aug 2010 00:13
Filter
Tjenare.. har du kvar ett filter med an8
Mvh
_________________ Fadi Mirza
Corolla gtr
Norrahammar
Här sen Nov 2005
Inlägg: 239
07 Aug 2010 08:59
Behöver 1st AN6...
_________________ Jonne Carlsson
Fiesta Xr2 113hk
Audi 100 2,2 TURBO Racebil 342hk
Audi 100 2,2 Quattro Avant 139hk
Mitsubishi Galant V6 163hk
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282
Trådstartare
07 Aug 2010 11:34
PM skickade
_________________ David Holmgren
saab 900 supertouring
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282
Trådstartare
13 Aug 2010 12:42
Finns fler
_________________ David Holmgren
saab 900 supertouring
Torbjörn70
Målsryd
Här sen Sep 2004
Inlägg: 929
14 Aug 2010 10:24
du har inte en bättre bild på skälva filtret ?
_________________ Torbjörn Andersson
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282
Trådstartare
14 Aug 2010 12:32
Re:
Torbjörn70 skrev:
du har inte en bättre bild på skälva filtret ?
Inte just nu men kan fixa en.
_________________ David Holmgren
saab 900 supertouring
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282
Trådstartare
27 Aug 2010 12:40
Finns fortfarande några kvar
_________________ David Holmgren
saab 900 supertouring
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282
Trådstartare
02 Sep 2010 13:29
Endast ett AN-8 filter kvar nu. Först till kvarn
_________________ David Holmgren
saab 900 supertouring
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282