Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 12843 besök totalt |
Bilderna är från de bilder som låg på autofarms hemsida när de hade bilen till salu
Emil bilen har jag importerat själv Det är ingen som vet var man kan få mina däck monterade? problemet är att mina däck krängare här runt Smögen inte kan montera 15*11 (för liten diameter och för bredfälg) firman bör ligga mellan Strömstad - Göteborg _________________ Robert Hansson |
||
_________________ Eric |
||
Har inte hunnit att greja med Porschen på länge för den andre blå måste få sitt inför Ringen i påsk.
Det som är gjort: Service 2 Nya däck + hjulinställning Nya bromsbelägg + slangar och 1liter ATE blue Övre solida infästningar för bakdämparna (från Samuel, här på Rejsa) Fjäderbensstag Det som inte kan bli av = Recaro stol + bälte (stolen är för bred) Men vi har fått lite vår temperaturer, så igår fick jag kört en runda på 4mil (kändes underbart!) ![]() ![]() _________________ Robert Hansson |
||
Det låter gott Robban, för jag landade nyligen i Tyskland där det är 0 gradigt o regn. Men snart! Våren är tydligen i Paris, så ge det en vecka till. Är Z3.an trimmad nåt? _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Fredrik bra att du kan ge oss lite hopp om värme!
Z3 är inte trimmad i motorn om du menar det, försöker att bara förfina den = väghållning,däck och fösöka få in en vettig stol i den (lite club sport stuk!) den ska ju vara våran sommarbil. _________________ Robert Hansson |
||
Hej på er ,
RSR är ju faktiskt världens koolaste bil , grattis. Det skulle vara riktigt kul att höra lite race historik om bilen , samt var den kommer ifrån från början, jag vet att man byggde 49 st om jag inte har helt fel . Det skulle va kul att höra lite mer om bilen. Har en lista med Ch nummer på de bilar som byggdes och är därför lite nyfiken :-) Som sagt ser fram emot att få titta på bilen på något av PCS banmöten kanske . Mvh _________________ Jonas Hjältén pcs 4923 |
||
Hej Jonas
Porschen håller på att göras klar för reg-bes, motorn går lite för fett(co 29) och det var inte godkänt! Så nu håller Leif på att försöka få till något som vi kan justera Co'n på ett bra sätt den ska vara bil nr36 om jag tolkar breven från Porsche riktigt målet är att få den gatreggad så att jag kan ha den på PCS banmöten och några slalom träffar + att jag och Lundin ska ta våra bilar ner till oldtimer i augusti(på trailer) för att ta några varv på ringen vi syns! _________________ Robert Hansson |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 12843 besök totalt |