Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Knutstorpsträffen 2010 BMWCS/SC
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9   >>
2 besök senaste veckan (27154 totalt)
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Det lär bli lite tightare med det mesta i år då det händer mer och troligtvis kommer mer folk. Dock kommer tältet med stor sannolikhet inte att ta lika stor plats som bilden visar. Vi valde att märka ut ett lite större område då även tältet behöver lite vettigt underlag och vi själva inte har full koll på exakt vilka mått tältet tar i anspråk. Skulle det knipa med plats för tält osv så får vi lösa det på något vis såklart.

Bra att frågan ställdes, jag kommer att ta upp det till diskussion så att vi har någon slags åtgärdsplan klar utifall..

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
BaaderMeinhof
Köln
Här sen Feb 2008

Det kan vara lämpligt att märka upp att det är förbjudet att parkra på gräsmattan. Det spar plats om camparna parkerar på asfalten och dessutom vill jag minnas att det är i linje med Knutstorps miljöregler... dessutom väldigt lätt att informera om och att kontrollera.

Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Absolut Anders, vi får försöka styra upp detta så att vi nyttjar området optimalt.

Fler synpunkter tas emot med glädje!

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Så då skall vi se, skissen är uppdaterad med alternativ camping om behov finnes. Jag har även fått info om att gräsplätten där vi tänkt ställa middagstältet är ganska ojämn. Jag beslutade därför att vi flyttar tältet närmast bort mot tunneln så alla vet. Det framgår även av den nya planskissen.

Det kommer att finnas begränsat med ström i 5 plintar som BMWCS tar kostnaden för. Dock tål dessa inte några mängder av belastning.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Kul, ett regn race och ett torrt thumbs up

Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Trist med regn då träffen är liite mer än 2 race

Men det kan hända massor med vädret fram till helgen...

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Jag har en fräsch diff så regn är bara kul.

Ängelholm
Här sen Nov 2008

I går sa smhi att det skulle vara uppehåll och nu säger dom att det ska ÖSA ner på lördag... Jag litar mer p vad som sa igår

Citera
Ultura
München
Här sen Jul 2006

Re:

Johan Sjöström skrev:
Så då skall vi se, skissen är uppdaterad med alternativ camping om behov finnes. Jag har även fått info om att gräsplätten där vi tänkt ställa middagstältet är ganska ojämn. Jag beslutade därför att vi flyttar tältet närmast bort mot tunneln så alla vet. Det framgår även av den nya planskissen.

Det kommer att finnas begränsat med ström i 5 plintar som BMWCS tar kostnaden för. Dock tål dessa inte några mängder av belastning.

Blir nog jättebra tror jag! Kännde mig tvungen att fråga då jag ju vet hur det har varit med tält tidigare, men som sagt, blir nog jättebra det där thumbs up

simrishamn
Här sen Okt 2008

detta blir min första träff med bmw sport club en sak jag funderar på bara, jag är medlem i bmw sport club men jag har inte fått något nummer eller behövs det inte?

Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Det finns säkerligen medlemslistor på plats vid insläppet.Så du skall se att det löser sig.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005

Re:

Davve skrev:
Anmäld till middag lördag kväll och körning på söndag, är det helt okej att tälta inne på Knutan? Bara så vi inte står där utan att ha någonstans att övernatta mina "mekar" och jag.

Nu stannar mina "mekar" hemma av personliga familje-skäl i båda fallen, så jag kommer enbart söndag. Är det någon som inte fått plats på middagen och vill ha mina tre biljetter så kanske det kan gå att lösa på något sätt? Har BMW CS medlemsnummer #04839.

Citera
Marcus J arlson
Ängelholm
Här sen Nov 2008

Vet någon när middagen är på kvällen? Hade varit kul att vara med, men man måste köra hem och hinna få lite jobb gjort

Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Re:

Davve skrev:
Davve skrev:
Anmäld till middag lördag kväll och körning på söndag, är det helt okej att tälta inne på Knutan? Bara så vi inte står där utan att ha någonstans att övernatta mina "mekar" och jag.

Nu stannar mina "mekar" hemma av personliga familje-skäl i båda fallen, så jag kommer enbart söndag. Är det någon som inte fått plats på middagen och vill ha mina tre biljetter så kanske det kan gå att lösa på något sätt? Har BMW CS medlemsnummer #04839.

Det går kanske att lösa men i värsta fall får du göra som jag, äta för tre Ta kontakt med Johan Nordqvist på plats och se vad han kan hitta på för dig.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Vi ses på Knutan under söndagen (Emmaboda och MINI Cup på lördag)

Blir det mat över Sjöström så kan du värma upp den åt oss på söndag

Vaggeryd
Här sen Nov 2002

om någon råkar ligga på ett original bromsok (fram) från M3 E36 eller M3 E46 får ni gärna pocka med det till Knutstorp på lördag och söka upp mig i PEAN-tältet. Måste mäta lite

Citera
Z3 M
Norrköping
Här sen Aug 2004

Hej Per
om du tror det är samma, kan jag ta med ett orginal ok till Z3 M.

Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld
Porsche GT 4 - 16 såld
Z3 x 3 Sålda
Citera
Daniel Gudmundsson
Jonstorp
Här sen Jul 2003

Re:

Stacke skrev:
om någon råkar ligga på ett original bromsok (fram) från M3 E36 eller M3 E46 får ni gärna pocka med det till Knutstorp på lördag och söka upp mig i PEAN-tältet. Måste mäta lite

Jag har M3 E36 ok och M3 E46 CSL ok, kan ta med dessa om du vill.

Kör BMW
Citera
Stacke
Vaggeryd
Här sen Nov 2002

Perfekt!

Daniel; plocka gärna med CSL-oket.

Citera
lofstrom
Örebro
Här sen Maj 2008

Re:

Davve skrev:
Davve skrev:

Det kan vara intressant, vi är 2 st som inte anmält oss till middagen

BMWSC #719
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Är Shell i Åstorp närmaste V-Powerställe? Eller har ni med lokalkännedom ett närmare?

SHELL ÅSTORP (17.80 km från Kågeröd)
TURISTGATAN 1
ÅSTORP, 265 39, SE
46 (0)4255606
Bränslen som finns tillgängliga: Shell V-Power

Jag sökte på www.shell.com

Knutstorpsträffen 2010 BMWCS/SC
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9   >>
2 besök senaste veckan (27154 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande