| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Knutstorpsträffen 2010 BMWCS/SC
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 2 besök senaste veckan (27154 totalt) |
|
Det lär bli lite tightare med det mesta i år då det händer mer och troligtvis kommer mer folk. Dock kommer tältet med stor sannolikhet inte att ta lika stor plats som bilden visar. Vi valde att märka ut ett lite större område då även tältet behöver lite vettigt underlag och vi själva inte har full koll på exakt vilka mått tältet tar i anspråk. Skulle det knipa med plats för tält osv så får vi lösa det på något vis såklart.
Bra att frågan ställdes, jag kommer att ta upp det till diskussion så att vi har någon slags åtgärdsplan klar utifall..
Det kan vara lämpligt att märka upp att det är förbjudet att parkra på gräsmattan. Det spar plats om camparna parkerar på asfalten och dessutom vill jag minnas att det är i linje med Knutstorps miljöregler... dessutom väldigt lätt att informera om och att kontrollera.
_________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||
|
Så då skall vi se, skissen är uppdaterad med alternativ camping om behov finnes. Jag har även fått info om att gräsplätten där vi tänkt ställa middagstältet är ganska ojämn. Jag beslutade därför att vi flyttar tältet närmast bort mot tunneln så alla vet. Det framgår även av den nya planskissen.
Det kommer att finnas begränsat med ström i 5 plintar som BMWCS tar kostnaden för. Dock tål dessa inte några mängder av belastning. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Blir nog jättebra tror jag! Kännde mig tvungen att fråga då jag ju vet hur det har varit med tält tidigare, men som sagt, blir nog jättebra det där _________________ Viktor Starkman |
||||
|
Re:
Nu stannar mina "mekar" hemma av personliga familje-skäl i båda fallen, så jag kommer enbart söndag. Är det någon som inte fått plats på middagen och vill ha mina tre biljetter så kanske det kan gå att lösa på något sätt? Har BMW CS medlemsnummer #04839.
|
||||
|
Re:
Det går kanske att lösa men i värsta fall får du göra som jag, äta för tre Ta kontakt med Johan Nordqvist på plats och se vad han kan hitta på för dig.
Re:
Jag har M3 E36 ok och M3 E46 CSL ok, kan ta med dessa om du vill. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
|
Re:
Det kan vara intressant, vi är 2 st som inte anmält oss till middagen _________________ Stefan Löfström BMW 320is -90 BMWSC #719 |
||||
|
Är Shell i Åstorp närmaste V-Powerställe? Eller har ni med lokalkännedom ett närmare?
SHELL ÅSTORP (17.80 km från Kågeröd) TURISTGATAN 1 ÅSTORP, 265 39, SE 46 (0)4255606 Bränslen som finns tillgängliga: Shell V-Power Jag sökte på www.shell.com _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Knutstorpsträffen 2010 BMWCS/SC
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 2 besök senaste veckan (27154 totalt) |