Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 4 st Toyo R888 15" på fälg
1180 besök totalt
Zkoon
Kolsva
Här sen Feb 2007
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
SÄLJES: 4 st Toyo R888 15" på fälg

Då pärlan såldes blev dessa över, 4st Toyo Proxies R888 GG i dim 195x50x15 monterade på 4st Team Dynamics Prorace i 7,0x15" ET45 4x108.

Har gått ett fåtal banträffar och mönstret är ca 5 mm på två av däcken och 3,5-4 mm på två. Fälgarna är i nyskick och väger endast 6,1 kg styck!

Jag har haft hjulen på en Ford Fiesta ST men de passar många fler.

Pris: 5200:-

Hjulen finns utanför Köping. Ser helst att de hämtas, men de kan skickas, då står köparen för frakten, som är ca 500:- med Bussgods. Har fler bilder om så önskas.

Ring 0736213578 eller maila jonerik@koping.net


_________________
Jon Stenquist
Citera
morbidio
Skåne
Här sen Sep 2006
Inlägg: 365



Fan att det var så hög ET, annars hade jag knipit dem direkt!

_________________
Joakim Karlsson
Citera
M.broberg
Halmstad
Här sen Maj 2010
Inlägg: 384



hög ET är ju lättare att åtgärda än låg ET Köp ett par spacers o köp hjulen!

_________________
Mattias Broberg
Citera
SHySwe
Fagersta
Här sen Aug 2010
Inlägg: 358



Har 114.3/4, så det funkar inte.
Men om nån annan vill ha enbart fälgarna, så är jag intresserad av gummit.

_________________
Samuel Hyving
Lekbil: Chrysler PT Cruiser GT
Citera
Zkoon
Kolsva
Här sen Feb 2007
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
SÅLDA.

_________________
Jon Stenquist
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 4 st Toyo R888 15" på fälg
1180 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande