Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 3 besök senaste veckan (122956 totalt) |
Re:
Mange så illa var det väl inte lämnade skärmar och huv , front på lack idag får bli en hel-lack i vinter om bilen finns kvar håller på att fixa lite el-prylar ska du upp på PPF-träffen. _________________ Kent Lundgren |
||||
Re:
Bilen har jag bara byggt ihop utan att tänka på utsendet sitter rs2 front på den och rs2 skärmar som har varit röda som nu är på lack blir lite bättre med samma färg på allt blir att plocka isär den i vinter och polera upp all alu och lacka om bilen. _________________ Kent Lundgren |
||||
Re:
Från trådens ursprungsbil förövrigt ![]() Upp med bilder nu, sluta smyg runt i vedbon hemma... _________________ A l e x l i n d a h l |
||||
Re:
jag retas med dej kent, det blir bra bara det blir lite färg på den samt likadana fälgar runt om ![]() jag hinner dessvärre inte åka upp på PPF träffen i år värkar det som, men jag önskar dej all lycka där.. piska upp alla E30's mange _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
Ska slänga upp några bilder nu i veckan har monterat alla delar efter lack.
synd att du inte blir med upp Mange jag och Hellsing åker upp på lördag hoppas bara att man inte kör sönder bilen är sugen att pröva lite bankörning i september om det finns några tillfällen. _________________ Kent Lundgren |
||||
såldes, Har kontakt med nuvarande ägaren, den står dock lite åt sidan då han skruvar ihop en m5 turbo för tillfället.
bilen kommer ihop utan breddning, samma fälgar fast smalare ytterbanor, alla mina hjulupphägningar kommer att sparas på bilen. ![]() _________________ A l e x l i n d a h l |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 3 besök senaste veckan (122956 totalt) |