Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Audi rs2 -94 Trackweapon, Försöker, steg för steg..
<<   1, 2, 3 ... 26, 27, 28
3 besök senaste veckan (122956 totalt)
KL
Ludvika
Här sen Apr 2007

Re:

Mange K skrev:
kents bil är inte så mkt att se just nu, den har ett utseende som bara en mor kan älska

får hoppas han behåller den energi han haft senaste tiden så han får ihop sportquattron å flyttar över den eminenta drivlinan

Mange så illa var det väl inte lämnade skärmar och huv , front på lack idag får bli en hel-lack i vinter om bilen finns kvar håller på att fixa lite el-prylar ska du upp på PPF-träffen.

Ludvika
Här sen Apr 2007

Re:

barre skrev:
så illa Aja, ja då håller vi tummarna att spq:n blir raka motsatsen mao

jag var själv inne på att bygga en spq eller S1-replica för ett par år sedan, fick tag i en urq-kaross som var fin i skick men sönderkapad av något tidigare miffo som fått får sig att han skulle bygga en pick up av den .... Dock hade jag inte plats för den & sålde den vidare till en rallyförare i skåne som färdigställde den för ett par år sedan, till en spq thumbs up så det var skönt att den kom i "rätt" händer

har sedan varit inne på samma linje igen, men valde en sedan eftersom dom är mer sällsynta än spq:s & S1:or i dagsläget istället har jag lite andra planer med min 80q

jaga honom nu då så att han skickar upp en tråd, motivationen ska vi nog kunna få i honom

Bilen har jag bara byggt ihop utan att tänka på utsendet sitter rs2 front på den och rs2 skärmar som har varit röda som nu är på lack blir lite bättre med samma färg på allt blir att plocka isär den i vinter och polera upp all alu och lacka om bilen.

Karlstad
Här sen Apr 2008

Trådstartare
Re:

KL skrev:
barre skrev:

jag var själv inne på att bygga en spq eller S1-replica för ett par år sedan, fick tag i en urq-kaross som var fin i skick men sönderkapad av något tidigare miffo som fått får sig att han skulle bygga en pick up av den .... Dock hade jag inte plats för den & sålde den vidare till en rallyförare i skåne som färdigställde den för ett par år sedan, till en spq thumbs up så det var skönt att den kom i "rätt" händer

har sedan varit inne på samma linje igen, men valde en sedan eftersom dom är mer sällsynta än spq:s & S1:or i dagsläget istället har jag lite andra planer med min 80q

jaga honom nu då så att han skickar upp en tråd, motivationen ska vi nog kunna få i honom

Bilen har jag bara byggt ihop utan att tänka på utsendet sitter rs2 front på den och rs2 skärmar som har varit röda som nu är på lack blir lite bättre med samma färg på allt blir att plocka isär den i vinter och polera upp all alu och lacka om bilen.

Från trådens ursprungsbil förövrigt

Upp med bilder nu, sluta smyg runt i vedbon hemma...

stockholm/järfälla
Här sen Apr 2005

Re:

KL skrev:
barre skrev:

jag retas med dej kent, det blir bra bara det blir lite färg på den samt likadana fälgar runt om

jag hinner dessvärre inte åka upp på PPF träffen i år värkar det som, men jag önskar dej all lycka där.. piska upp alla E30's

mange

Golf sportscombi
Vw Arteon sb
RS4 4.2 raggarbil...såld
Citera
KL
Ludvika
Här sen Apr 2007

Ska slänga upp några bilder nu i veckan har monterat alla delar efter lack.
synd att du inte blir med upp Mange jag och Hellsing åker upp på lördag
hoppas bara att man inte kör sönder bilen är sugen att pröva lite bankörning i september om det finns några tillfällen.

Skåne
Här sen Jul 2007

såldes denna eller projektet är vilande?

Karlstad
Här sen Apr 2008

Trådstartare
såldes, Har kontakt med nuvarande ägaren, den står dock lite åt sidan då han skruvar ihop en m5 turbo för tillfället.

bilen kommer ihop utan breddning, samma fälgar fast smalare ytterbanor, alla mina hjulupphägningar kommer att sparas på bilen.

Audi rs2 -94 Trackweapon, Försöker, steg för steg..
<<   1, 2, 3 ... 26, 27, 28
3 besök senaste veckan (122956 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande