|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

22 Maj 2010 23:07
Re:
| Werger skrev: | Hej!
finns det någon bild på snorkeln??
mvh |
Hej!
Ursäkta dröjsmålet, sätter in bilder på den imorgon!
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

31 Maj 2010 15:43
Har två uppsättningar tändstift kvar!
Kom o köp. Ge mig bud på grejor du tycker är för dyra.
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

09 Jun 2010 13:50
Uppdaterad!
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

19 Jun 2010 09:04
Fin fina grejor!
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

28 Jun 2010 20:11
_________________ Daniel Pålsson
|
igge
Falun
Här sen Feb 2008
Inlägg: 20

29 Jul 2010 13:42
Är styrväxeln kompatibel med 318is e30? Är isåfall intresserad. / Andreas
_________________ Andreas Iggman
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

29 Jul 2010 13:49
Hej!
Det är jag nästan 100% säker på.
Pma eller ring 0704266227 för vidare info.
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

10 Aug 2010 00:44
_________________ Daniel Pålsson
|
Dajb
Skåne
Här sen Jul 2010
Inlägg: 60

10 Aug 2010 13:45
bild på speglarna?
mvh
_________________ Dennis Bengtsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

10 Aug 2010 14:09
Re:
| Dajb skrev: | bild på speglarna?
mvh |
Jajamensan,
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
Christer Lundman
Borås
Här sen Jul 2003
Inlägg: 765

12 Aug 2010 08:40
|
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105

12 Aug 2010 09:25
Kommer du till Knutan nu i helgen så kan jag köpa speglarna av dig
_________________ Peter Sternersson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

12 Aug 2010 16:09
Re:
Det ska jag göra! Blir imorgon.
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

12 Aug 2010 16:09
Re:
| Peter_1982 skrev: | Kommer du till Knutan nu i helgen så kan jag köpa speglarna av dig  |
E där både lördag o söndag. Så de e bara att ringa!
0704266227
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

16 Aug 2010 09:11
Re:
snorkeln såld
_________________ Daniel Pålsson
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

24 Aug 2010 16:52
_________________ Daniel Pålsson
|
Christer Lundman
Borås
Här sen Jul 2003
Inlägg: 765

24 Aug 2010 19:44
Inga bilder på spakstället?
Kan inte montera innan det är löst.
Mvh Christer
|
DPRS
Malmö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 327
Trådstartare

25 Aug 2010 05:00
Re:
| Christer Lundman skrev: | Inga bilder på spakstället?
Kan inte montera innan det är löst.
Mvh Christer |
Hej!
Ursäkta Christer!
Pmar dig omgående!
Mvh Daniel
_________________ Daniel Pålsson
|
|