| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: R-däck 4/100 205/50 15
|
1877 besök totalt |
|
SÄLJES: R-däck 4/100 205/50 15
4st toyo r-däck 205/50 15 med 7x15 4/100 alu fälgar säljes 4000:- +frakt
_________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||
|
_________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||
|
Ser ut att vara ET 26 eller 28
och skulle tro det kan röra sig om 57,1mm centrum... ATS Cup till Golf Mk2 ?!?!?!? _________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||
|
Tror ET är 26
Suttit på en gammel Opel Navhålet o mönsterdjup får jag återkomma med Däcken köpta förra året och körda 1 gång på Knutstorp _________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||
|
Re:
ET 26 Mönster djup mellan 3,5-5mm Navhålet fick jag till 57mm med tumstock Aluline heter fälgarna _________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||
|
_________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: R-däck 4/100 205/50 15
|
1877 besök totalt |
