| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Rejsa-klistermärke-massbeställningsomgång-ett
|
<< 1, 2, 3 ... , 13, 14, 15 >> 14 besök senaste veckan (58146 totalt) |
|
Re:
Ja...jag är också .....jag som kör så försiktigt.
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Jag vill köpa märken
10 stycken blåa 80 mm. Finns det 40 mm så vill jag gärna ha 10 stycken sådana också.
Mvh _________________ Mattias Eriksson Porsche 996 Carrera 2 -99 Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you bring the wall with you. |
||||||
|
Re:
Jag har, PM-a adress så kommer 10 st. Pris? Samma som jag betalade för ett kuvert med motsvarande värde, dvs en kopp kaffe eller motsv om/när vi ses.
_________________ Arne Lindgren |
||||||
|
Jag vill köpa märken.
5 stycken blåa 80 mm. 5 stycken blåa 40 mm om så finnes. Någon i götet som har eller om någon annan vill skicka för en slant?
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||
|
Re:
Kan tänka mig en likadan beställning men till Värnamo
_________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 |
||||||
|
2st blåa av den mindre modellen skulle jag vilja köpa.
Skicka iväg ett pm med hur och vart ja ska föra över pengar bara
_________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||||
|
Jag har lite 80mm märken kvar från storbeställningen. 5-pack 20 kronor och ett kuvert med er adress på. Ni behöver inte frankera returkuvertet. Skicka ett pm om ni vill ha.
_________________ Arto Rajakangas miles per gallon It's smiles per gallon isn't it?
|
||||||
|
Re:
När jag ville ha lite udda storlek så beställde jag hos dekaltrim.nu. Gick hur smidigt som helst. Original finns juh här: https://rejsa.nu/div/rejsaskylt.zip _________________ Tobias Elfström |
||||||
|
Re:
Rejsas blå officiella 80mm märken finns att tillgå. Arto har på lager och jag har några kvar oxå. och som Arto skriver ovan, skicka färdigt returkuvert och pengar. PM'a nå'n av oss för adress.
|
||||||
|
Re:
Alltid
Gillar
_________________ Arto Rajakangas miles per gallon It's smiles per gallon isn't it?
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Rejsa-klistermärke-massbeställningsomgång-ett
|
<< 1, 2, 3 ... , 13, 14, 15 >> 14 besök senaste veckan (58146 totalt) |