Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 9948 besök totalt |
Tourenwagen Revival 24-25 sep
I slutet av september är det återigen dags för Tourenwagen Revival, jag, johan och fredrik var nere i våras förra året. Mycket sevärt kan jag lova. Vi kommer att åka ner i år igen, några andra från Räsa? se länk för mer info http://www.tourenwagen-revival.de/ _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
Re: Tourenwagen Revival 24-25 sep
Vi är några norskar som kommer va nede med vår "Budget Ringracer" (https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53379) och en E36 "M3", planen var at dra med Joachims 320 SuperTouringWagen ned, men det skulle visst vara "streetlegal" på trackdayen den där väckan... Hur hadde det vore med den bilen på TourenWagen Revival, är det för DTM bilar endast ??? _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||||
Egentligen är reglerna sådana att endast DTM bilar och replikor mellan 1984-1996 är välkomna.
Men du kan alltid skicka ett mail till Christian Reinsch på Ring1, han har hand om anmälningar, väldigt trevlig kille, du når honom på christian.reinsch@tourenwagen-revival.de _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
Re:
Ryan Air flyger till Frankfurt Hahn, eller så tar man Lufthansa till Frankfurt am Main, tar ca en timma köra oavsett vilken flygplats man väljer _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
Re:
Flyger til Frankfurt (Hahn) med Ryanair och hyrbil i 8-10 mil ! (Budget/komfortvarianten) _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||||
Re:
Hej Smidigast med flyg för oss skåningar är nog från Kastrup till Dusseldorf, Frankfurt am Main (båda ca 16 mil till ringen) eller Köln (10 mil) då Ryanair bara flyger från Gbg och Sthlm.... Men billigast blir att köra bil om man är ett gäng... kanska kan fixa ihop folk till en bil? Jag är sugen och tror jag kan den helgen... _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
För skåningar och andra i södra Sverige borde även förbindelsen med AirBerlin mellan Köpenhamn och Köln/Bonn vara ett bra alternativ. ![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||||
Re:
Hej! Tackar för svar! De där med samåkning är jag med på! Har redan tagit ledigt de berörda dagarna! Bara säg till! Hur är det med boende? Förslag? Mvh Daniel 0704266227 _________________ Daniel Pålsson |
||||||
Re:
Nyss kommit hem och det enda jag klarar tänka på är hur ja ska kunna fiksa til så jag kan få några dagar med er om 3 veckor igjen... Vilken jävla abstinens ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Ja kom ner så blir vi två E30 325i på parkeringen ![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||||
Re:
Inga problem, 325n är där med mig inuti oavsett, men vore kul om Magnus kunne haka på också !! _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||||
Hejsan
Då har jag, Daniel (DPRS) samt en kollega till mig bokat denna helgen ![]() Vi utgår från Skåne och som det ser ut nu har vi en plats ledig om någon är intresserad. Vi kör ner torsdag morgon samt hem under söndagen. Boende för 4 personer är bokat hos Frau Helga Krämer bakom BMW M testcenter i Nurburg (ca: 30 eur/pers och natt) Så om någon är sugen så hör av er.... ![]() För alla andra som ska ner..... Vad sägs om att göra en bokning ala Sjöström på Lindenhof (alt Pisten) fredagen den 24:e?? Några bits och lite sedvanligt ringen ljugande ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Du kan gärna signa upp 5 norskar för fredagen, stämmer nog for Lindenhof, men är inte svåra at övertala !
Använder Frau Krämer nu mera e-post, finner ingen annan kontaktinfo än tlf..? Vi bor 100m ifrån, och har möjligen 1-2 mannar som behöver en säng.... _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 9948 besök totalt |