| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Weber 45:or
|
1801 besök totalt |
|
SÄLJES: Weber 45:or
Weber 45, DCOE9 Italientillverkade. De är hela, rena och fina. Inkl luftfilter, mellanlägg och trattar. (En tratt visas i bild, de andra tre sitter på förgasarna.) Bestyckning Halsringar: 38 Emulsionsrör: F9 Huvudmunstycken: 175 Luftmunstycken: 185 Lågfart: 55F8 Pris: 4600 kr.
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
|
"Vass Opel 1,9" sades det när jag köpte dem.
38 mm halsringar passar till högre effektuttag, typ +150 hk i en BMW M10. 38:or funkade även fint i min M10:a med snäll kan (Schrick 292), gick kalasbra och varvade nästan 7000.
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
|
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Weber 45:or
|
1801 besök totalt |

