Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 4st Formel Ford Fälgar i mycket fint skick.
1604 besök totalt
Carl Johansson
Längst ner i söder
Här sen Okt 2007
Inlägg: 228


Trådstartare
SÄLJES: 4st Formel Ford Fälgar i mycket fint skick.

4st Formel Ford Fälgar i mycket fint skick.
Har suttit på en Van Diemen RF87
1000kr

_________________
Carl Johansson
Citera
Carl Johansson
Längst ner i söder
Här sen Okt 2007
Inlägg: 228


Trådstartare
Upp

_________________
Carl Johansson
Citera
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003
Inlägg: 7294



Diameter? Bredd? ET? Bultmönster? Centrumhål?

Jag är ingen het spekulant, men vet att fälgar går iväg mkt lättare om ovanstående data presenteras.

Jag kan tänka mig fundera om det rör sig om 13x+7", ET -5 -- + 15, 4 x 108 (Ford kan ju ha det och FF bygger väl mkt på standarddelar?) och valfritt centrumhål.

_________________
Per Hansson
https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
Björn Larsson
Linköping (mellan soptippen & fängelset)
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2226



13x5,5" & en VanD brukar ha 4x3,75" "Triumph" PCD

_________________
Björn Larsson
Life's to short for shortfillers.
Lotus 7S1 -59
Lotus Elite -60
BMW E30 Baur TC2 -85
Sportscar F1000
van Diemen RF75
MG Midget -61
Citera
Carl Johansson
Längst ner i söder
Här sen Okt 2007
Inlägg: 228


Trådstartare
Upp

_________________
Carl Johansson
Citera
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944



FF

Tipps ! Lägg ut annonsen här: http://www.rhkswe.org/
Dom flästa formel ford åkare har koll där.

_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 4st Formel Ford Fälgar i mycket fint skick.
1604 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande