Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
5427 besök totalt |
SÄLJES:porsche gt3 clubsport ( såld)
Porsche GT3 Clubsport # 400hk / 420 nm # 5900 mil # fullservad och mycket väl dokumenterad # helbur # schroth 6 punkt bälte # brand släckare # recaro skalstolar i nomex ( porsche) # sparco ratt med snapp off nav (orginal medföljer) # lättare dörsidor utan airbag och högtalare # strömbrytare i kupen och i bagage luckan # cargraphic avgas system + racekattar # lättat svänghjul # sinter lamell # 6 cyl boxer # 6 växlad (nyrenoverad för 35000kr) # chippad # 4-hjuls inställd # bilstein coilovers med ställbara krängare # cargraphic fronspoiler # bakruta i polycarbonat # klima # lackbehandlad av S-bilrecond # importerades ny till sverige-00 # nybesiktad 18/6-10 # Ny pulverlackade fälgar # kör ifrån i stort sett allt på bana # Ev byte en eller flera bilar som Skyline GT-R,GT2,M3,RS4,rs6,m5 # länk till fler bilder http://www.garaget.org/?car=162940 # pris 485000kr |
||||
Re: SÄLJES:porsche gt3 clubsport
399 000:- så har du en deal ![]() _________________ Rafael Litwicki 911 turbo rsr -72 *backdate* M3 E30 -87 *clean* |
||||
|
||||
Re: SÄLJES:porsche gt3 clubsport
har du inte lärt dig hur man prutar _________________ tomislav kozul 0736864656 |
||||
hmmmm!!
Bilen finns fortfarande kvar pga av oseriösa ... Så oseriösa kan ringa någon annan och jag kan lösa finnans till den som behöver.. Kolla igenom ekonomin innan ni tar kontakt.. Jag kan ta byte i försäljnings syfte och då ska det ske till min fördel såklart. mvh Ivanko |
||||
|
||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
5427 besök totalt |