| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: LED arbetsbelysning
|
982 besök totalt |
|
Lampor med bra ljus och låg strömförbrukning Ska vara 18W enligt firman som sålde dom men de drar 1,2A vid 12V så det blir mindre. Tänkte ja lägger ut en annons här då den kan passa i ett kåpsläp eller i depån. 10-30 volt Ja köpte ett gäng 10st då ja ville ha på min hjuling till vintern. Jag behövde bara 3st så nu är resten till salu. Pris 500:- /st Maila stefan.thull(@)home.se eller ring 070-5833353 Vintern blir mörk.
http://www.youtube.com/watch?v=aNNDH7Jz-3w _________________ Stefan thull Leksand |
|
Diametern är 116mm, 128mm med foten, tjocklek 43mm på tjockaste stället.
Det är Wide flood ljusbild = bred och ja det är inkl. fästen för montering på valfritt sätt, Se bild nedan Jo en film i mörker hade vart fint. Antagligen kan jag fixa det imorrn. Sen vet jag inte hur bra det syns men det visar sig då. Uppgifter från tillverkaren LED Power: 18W operating Voltage: 10-30V DC Luminous: 1380Lum Waterproof rate: IP 67 6pcs*3w high intensity LEDs Current draw 1A @ 12V,0.55A@24V Color Temperature: 6500K Material: Diecast aluminum housing Pmma lens opitonal Beam: Wide flood beam pattern Size: 128mm*116mm*43mm
_________________ Stefan thull Leksand |
![]() |
SÄLJES
|
982 besök totalt |