| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
5papp grus?
|
6113 besök totalt |
|
5papp grus?
Hej! Jag undrar om det finns något datum inplanerat för 5papp i stockholmstrakten än. Läste att det är inställt pga för lite intresse vilket ä tråkigt, vi i våra två team har dock inte sett något datum för hösten så vi har inte kunnat anmäla oss. Har informationen varit uppe på SLC sidan? Vore trevligt med ett datum så snart som möjligt så vi kan boka in det och få ordning på bilarna. Mvh /Karl _________________ Karl Vestgöte |
||||
|
Re: 5papp grus?
jag håller på och tittar på lämpligt datum i november/december..... återkommer inom någon vecka på www.slc.se |
||||
|
Re: 5papp grus?
Aha, tråkigt om det dröjer så länge innan det drar igång. Finns det verkligen inte intresse för nåt rejs i oktober? Men det ska ju finnas tider att få på banorna också förstås. Brukar ju vara väldigt trevliga arrangemang så jag förstår inte varför intresset sviker. /Karl _________________ Karl Vestgöte |
||||
|
Vi hade tänkt anmäla oss till rejset den 4/9 men det stod att anmälningsidan snart skulle komma upp. Sen nästa gång jag kollade var det inställt.
Vi vill också rejsa tidigare än november! _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
||||
|
ok.... jag fixar ett race nångång i oktober.... slutet förmodligen av oktober..... återkommer snart med datum och bana
|
||||
|
Re:
Detta får även gälla för 5papp-söder! Börjar få kli i foten ju...
Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||||
|
Re:
Kanon! Ska göra allt jag för att vi ska komma med två bilar. /Karl _________________ Karl Vestgöte |
||||
|
_________________ Kim Lindstål kim_lindstal@hotmail.com 0722032016 BMW e46 M3 BMW e30 -325 (328a) BMW e30 -320 pallbocksracer |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
5papp grus?
|
6113 besök totalt |