Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
5papp grus?
6113 besök totalt
Karl V
Nyköping
Här sen Okt 2007

Trådstartare
5papp grus?

Hej!

Jag undrar om det finns något datum inplanerat för 5papp i stockholmstrakten än.
Läste att det är inställt pga för lite intresse vilket ä tråkigt, vi i våra två team har dock inte sett något datum för hösten så vi har inte kunnat anmäla oss. Har informationen varit uppe på SLC sidan?

Vore trevligt med ett datum så snart som möjligt så vi kan boka in det och få ordning på bilarna.

Mvh

/Karl

Här sen Nov 2002

Re: 5papp grus?

Karl V skrev:
Hej!

Jag undrar om det finns något datum inplanerat för 5papp i stockholmstrakten än.
Läste att det är inställt pga för lite intresse vilket ä tråkigt, vi i våra två team har dock inte sett något datum för hösten så vi har inte kunnat anmäla oss. Har informationen varit uppe på SLC sidan?

Vore trevligt med ett datum så snart som möjligt så vi kan boka in det och få ordning på bilarna.

Mvh

/Karl

jag håller på och tittar på lämpligt datum i november/december..... återkommer inom någon vecka på www.slc.se

Karl V
Nyköping
Här sen Okt 2007

Trådstartare
Re: 5papp grus?

Fredrik - SLC skrev:
Karl V skrev:
Hej!

Mvh

/Karl

jag håller på och tittar på lämpligt datum i november/december..... återkommer inom någon vecka på www.slc.se

Aha, tråkigt om det dröjer så länge innan det drar igång. Finns det verkligen inte intresse för nåt rejs i oktober? Men det ska ju finnas tider att få på banorna också förstås.

Brukar ju vara väldigt trevliga arrangemang så jag förstår inte varför intresset sviker.

/Karl

Uppsala
Här sen Apr 2005

Vi hade tänkt anmäla oss till rejset den 4/9 men det stod att anmälningsidan snart skulle komma upp. Sen nästa gång jag kollade var det inställt.
Vi vill också rejsa tidigare än november!

Citera
gascan
stockholm täby
Här sen Feb 2006

ja vi ville anmäla oss med men då va det inställt

Här sen Nov 2002

ok.... jag fixar ett race nångång i oktober.... slutet förmodligen av oktober..... återkommer snart med datum och bana

Stefan Persson
Malmö
Här sen Mar 2005

Re:

Fredrik - SLC skrev:
ok.... jag fixar ett race nångång i oktober.... slutet förmodligen av oktober..... återkommer snart med datum och bana

Detta får även gälla för 5papp-söder! Börjar få kli i foten ju...

Stefan

Karl V
Nyköping
Här sen Okt 2007

Trådstartare
Re:

Fredrik - SLC skrev:

Kanon! Ska göra allt jag för att vi ska komma med två bilar.

/Karl

Malmö
Här sen Mar 2005

"Ny" kärra under uppbyggnad och undrar om det finns datum spikat för 5papp-södra?
Bra och veta om det ska tok-mekas eller om vi kan mysa runt.

Stefan

klipen
stockholm
Här sen Jan 2011

5 papp

även jag har ett litet team med några pågar so mär gas sugna.

BMW e46 M3
BMW e30 -325 (328a)
BMW e30 -320 pallbocksracer
Citera
Newberg
Sala
Här sen Nov 2007

Även vi har en bil står som är 5papp material, dock så tillåter inte enkonomin en start just nu. Inte för att klaga men startavgiften är helt enkelt för dyr för en dags lekande i detta nu.

5papp grus?
6113 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande