Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3310 besök totalt |
SÄLJES: Scirocco, åter till försäljning p.g.a oseriös köpare
Säljes: Kaross: Lackad och svetsförstärkt enligt reglemente. Förhandsbesiktigad av SBF. Fjäderben: 2 uppsättningar (Koni Grp 2, Bilstein GRP 2) Bromsar: Lookhead/AP racing (4 kolvare/ boxhandskar) samt Willwood (2-kolvare) och 16v ok bak Växellåda: 4 kompletta växellådor (GTI 4/5-växlade) samt en kuldiff. Motor: Komplett Motor Grp2 med Kugelfischer insprutning (mycket nya delar). En reservdelsmotor medföljer inklusive topp. Fälgar: Specialbeställda BBS E50 för denna bil med AVON däck Fabriksnya rutor Fabriksnya lister Massor med bilder och historik Stort lager av reservdelar Endast du som är "SERIÖS" köpare hör av dig. Jag kommer endast att sälja bilen komplett med alla detaljer, dvs inga lösa delar är till salu. Samtliga delar och detaljer har köpts och letats upp ute i Europa de senaste 20 åren och vissa delar går ej att hitta längre. Säljes för en bråkdel av den summa som är utlagd. Pris: 95 000:- eller bud över. Telefon dagtid: 023-824 38 (arb) ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Lars-Åke Östlin |
||
Re: SÄLJES: Åter till försäljning p.g.a oseriös köpare
Det är ju en Scirocco Mk1, grymmaste VW'n ever! ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||
Re:
Jag också. Och då har jag ändå ägt en sådan Scirocco. ![]() ![]() Nu har jag förtydligat lite i rubriken. /Falk ![]() _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3310 besök totalt |