Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 10985 besök totalt |
Med tanke på planeringen/kvällsschemat är det nog tur att man åker +15min BTG DieselDoris. Man kan med gott samvete huvudsakligen i lugn och ro sitta utanför armcot på en solstol softandes och tittandes på spektaklet. ![]() ![]() |
||||
Re:
Heheh gillar tanken Narin! Jag sätter upp er på lördagen sen är det nog mer eller mindre fullt men dom kan säker knöka inte lite mer folk. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Johan S
Tobbe J David E Fredrik (Volvomaffia1) Erik (Volvomafia2) Mattias (Volvomaffia3) Anton (Volvomaffia4) Robert (Volvomaffia5) Martin (Made) (Är väll ingen riktig volvonörd men han åker ju volvo till vardags) Michael Sjösgärd Lars Falk (vill trugas lite först, men är nog färdigtrugad vid detta laget...) Niklas Falk (vill trugas lite först, men är nog färdigtrugad vid detta laget...) Robert Pentén EriC Kindell EriCs pingla Martin abrahamnsson Michael Franzetti Peeter Pahv Narin Narins pojkvän1 Narins pojkvän 2 John K ? Magnus J ? Daniel G? Hmm bokar om till 25 pers ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() ![]() Narin Roger Jon Sen drar vi hit va? ![]() ![]() http://www.nuerburgring.de/eifeldorf _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Johan S
Tobbe J David E Fredrik (Volvomaffia1) Erik (Volvomafia2) Mattias (Volvomaffia3) Anton (Volvomaffia4) Robert (Volvomaffia5) Martin (Made) (Är väll ingen riktig volvonörd men han åker ju volvo till vardags) Michael Sjösgärd Lars Falk (vill trugas lite först, men är nog färdigtrugad vid detta laget...) Niklas Falk (vill trugas lite först, men är nog färdigtrugad vid detta laget...) Robert Pentén EriC Kindell EriCs pingla Martin abrahamnsson Michael Franzetti Peeter Pahv John K ? Magnus J ? Daniel G? Narin Roger Jon Narin: Hakar gärna på dit men jag dansar inte under 5 promille ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
En tanke!
och sorry att det inte rör festandet ![]() Vi kommer hyra bil ifrån rent4ring. Tyvärr blev det bara halvdag då det var fullbokat, så vi har eftermiddagen "ledigt". Så min fråga är om man ler och tindrar lite med sina vackra ögon, kan man få åka med något varv med någon då tro? Hade varit riktigt nice! |
||||
Re:
Brukar inte vara några problem! Det är bara att du frågar någon på parkeringen vid påsläppet, så ska du se att det löser sig! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re:
Bäst var det nog på nattklubben borta i det nya komplexet. ![]() Det var kul och trevligt på Lindenhof. Grillhaxen var inte dum alls! Lite trevligare priser på Lindenhof också, jämfört med Pistenklause. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Tack för en jätte trevlig fredag och lördag nere på ringen alla er som jag mötte.
olof för en grym uppvisning med en skoda kombi med 2 passagerare i bilen och de smalaste däck jag sett ![]() Volvomaffian för många skratt och roliga berättelser på pisten under lördagskvällen Arne och johan för middagssällskapet och en trevlig pratstund Grym bmw att dra runt på ringen, såg den när ni var på väg ut några gånger Tack ulf för förfrågningen om jag ville åka med i din 996 på ditt 1001varv ![]() Porsche familjen som det samtalades med uppe vid uteserveringen vid insläppet på banan, mycket trevligt att prata porsche och träffen som äger rum på tisdag med 280 porschar från sverige. Hoppas du fick några varv ändå till slut sen är jag för dålig för namn för att komma ihåg alla andra ![]() ![]() _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 10985 besök totalt |