| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Säljes: Bensinvärmare Ebersprächer Hydronic D5WS
|
794 besök totalt |
|
Säljes: Bensinvärmare Ebersprächer Hydronic D5WS
Hejsan! Har en Ebersprächer Hydronic D5WS till salu, värmaren är sparsamt använd och har suttigt i en E36 bredvid "pluspolen" i motorutrymmet men går självklart att montera i vilken bil som helst! Det är en 5KW värmare som värmer din kupe och din motor på 1-1½timme och nu snackar vi inte sunk 500watts kupevärmare, utan med den här arbetar den upp tempen på motorn till närmare 70grader. Bränslepump, miniur, fäste och vattenpump finns. Dock så är kabelhärvan klippt för styrning av fläktmotor och miniur om man vill så är det absolut inte omöjligt att få ihop härvan igen. Ev så kan jag få tag på en ny kabelhärva dock så är det marknadspris som gäller för den. http://www.thermoprodukter.se/pdf/Hy Bilder osv kan mailas. PM eller mail för vidare information. Pris: 3.500kr _________________ Fredrik Mehlin |
![]() |
SÄLJES
Säljes: Bensinvärmare Ebersprächer Hydronic D5WS
|
794 besök totalt |
