Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: M47 vevaxel
906 besök totalt
Chic_2009
Anderstorp
Här sen Jun 2010
Inlägg: 382


Trådstartare
K: M47 vevaxel

Är ute efter en vevaxel till M47 motorn, har du en eller vet om var jag får tag i en så hör av dig.

_________________
Hans Fridén

HF Racing
friden.hs@telia.com
Citera
dannejonsson84
Sundsvall
Här sen Nov 2009
Inlägg: 78



En sådan hade jag också gärna fått tag på till ett överkomligt pris.

Kanske slakta en motor?

http://www.laga.se/delinfo.aspx?delindx=43655366&bilkod=1528&d . . . .

http://www.laga.se/delinfo.aspx?delindx=43727053&bilkod=1528&d . . . .

_________________
Daniel Jonsson
Citera
D.Lindell
Sjöbo
Här sen Aug 2010
Inlägg: 19



Vad använder ni en sån till? Öka volym på en bensin motor? Funkar det med så ny som -04?

_________________
Dennis Lindell
Citera
Chic_2009
Anderstorp
Här sen Jun 2010
Inlägg: 382


Trådstartare
Visst är det till volymökning men tyvärr passar inte den veven utan skall vara årsmodell 97-01.

_________________
Hans Fridén

HF Racing
friden.hs@telia.com
Citera
D.Lindell
Sjöbo
Här sen Aug 2010
Inlägg: 19



Aha.. Typiskt, har en utbytad motor på jobb.. men som sagt 04:a.

_________________
Dennis Lindell
Citera
Chic_2009
Anderstorp
Här sen Jun 2010
Inlägg: 382


Trådstartare
Det var ju synd......

_________________
Hans Fridén

HF Racing
friden.hs@telia.com
Citera
dannejonsson84
Sundsvall
Här sen Nov 2009
Inlägg: 78



Man kan stroka M42 motorn från 318is med M47 veven.

_________________
Daniel Jonsson
Citera
SÄLJES
K: M47 vevaxel
906 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande