Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
* SÅLD! * : BMW e30 320 /325 -84 + lite godis
1575 besök totalt
Woukk
Osby
Här sen Okt 2009
Inlägg: 20


Trådstartare
* SÅLD! * : Bmw e30 320 /325 -84 + lite godis

Får tyvärr göra av med den tänkta banbilen

Motor/låda från 325 (21tusen mil). kaross 30,000mil, små repor över hela taket och huven.
Rost i bägge framdörrar och lite i ena skärmkant bak.
Ny: olja/filter, olja växellåda, motorbussningar hårdare(VOC), shortshift, Simons sportsystem hela vägen.
Nya Hjullager bak båda sidor, bromsbackar+trummor, bromsslangar fram. Även nya däck.
Mtec1 ratt, ny m-knopp.
Vindrutetorkare krånglar, provat byta både relä och motor.
325ans fjäderben/bakvagn/bromsar/diff ligger brevid.

Pris: Högstbjudande, bud under 10k är inte intressant. Bytes gärna mot en caddy (inte skåp).
Bilen finns utanför osby. Mvh Pierre (0708-209189)



_________________
Pierre Persson
Citera
Woukk
Osby
Här sen Okt 2009
Inlägg: 20


Trådstartare
Upp

_________________
Pierre Persson
Citera
Woukk
Osby
Här sen Okt 2009
Inlägg: 20


Trådstartare
Inte ens ett bud?

_________________
Pierre Persson
Citera
thunder fart
västerås
Här sen Feb 2007
Inlägg: 76



bes skatt etc etc

_________________
Oskar thorn
Citera
Woukk
Osby
Här sen Okt 2009
Inlägg: 20


Trådstartare
skattad och besiktad.
ombesikning pga torkarna, sätter man i relät så går torkarna litegrann bara man slår på tändningen, men funkar vanligt när man slår igång lägena.

_________________
Pierre Persson
Citera
Woukk
Osby
Här sen Okt 2009
Inlägg: 20


Trådstartare
Bump !

_________________
Pierre Persson
Citera
SÄLJES
* SÅLD! * : BMW e30 320 /325 -84 + lite godis
1575 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande