Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW e30 delar, m5 bakvagn, styling och lite annat
1077 besök totalt
Dajb
Skåne
Här sen Jul 2010

Trådstartare
SÄLJES: Bmw e30 delar, m5 bakvagn, styling och lite annat

Tjenare

nu börjar det bli väldigt ont om plats i garaget och gardroben så nu tänkte jag sälja av det jag inte behöver

Luisi sportratt i skinn - ok skick, inte ny, men inte helt utsliten

e30 orginal kylare - nästan nyskick!

Backspeglar med blinkers - helt nya

Golf 5 svarta baklampor - helt nya

e34 M5 drivaxlar, bärarmar, brygga och fäste till diffen - jag har tagit delarna jag behöver för min e30 bakvagn

E30 diff från en 323i -84 - tror det är en lamell diff, jag är dock inte säker, den beter sig precis som en lamell diff iaf, den sitter fortfarande på bilen, men vid intresse plockas den ner omgående, annars tidigast om 2-3 veckor, drivaxlar och medbringare kan följa med

m20b23 motor, helt komplett inkls låda - endast 14.xxx mil, funkar fint förutom att där inte är ett varvstopp, den bryter tidigare, har inte hittat felet och har inte direkt undersökt heller så mycket för den fungerar klockrent trots detta, och att jag inte ska använda den senare

e30 orginal ratt - bra skick

e30 framlampor - ena lyktan är det akvarie i

e30 växelspak, knopp, med ställ - allting fullt fungerande och i bra skick (följer med vid köp av låda)

e30 orginal baklampor -84 - bra skick!

e30 huv burgundrot metallic - lite ytrost på insidan, och lite klarlacksläpp på utsidan, annars fin, rak och inga bulor

e30 bagagelucka, med den lilla skummgummi vingen - riktigt bra skick

e30 orginal elstyrda backspeglar - bra skick, lite bleka, men annars hela och fina

e30 orginal stolar - riktigt sköna, inte nersuttna vad jag tycker - bra skick för att vara från -84

e30 styrväxel utan servo - i bra skick

Universal styling front - helt ny

Bilder på allting kan skickas till er mail!

Mvh

sverige
Här sen Aug 2008

Hej!vad kostar diffen??

Skåne
Här sen Jul 2010

Trådstartare
Re:

bmwtoker skrev:
Hej!vad kostar diffen??

jadu säg det, om det är en lamelldiff som jag gissar på att det är så blir det ju en slant den är värd

men jag kan inte svara på det i dagsläget, men förhoppningsvis under nästa helg då där e flera som verkar vara intresserade

mvh

SÄLJES: BMW e30 delar, m5 bakvagn, styling och lite annat
1077 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande