|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

21 Sep 2010 13:51
Senast ändrad av Gunnar Z, 03 Dec 2010 19:36, ändrad totalt 3 gånger
Såld: BMW 318 is coupe 93
import från Tyskland Nybesiktad utan anmärkning. Nya skivor o klossar fram.Alla papper finns sen den var ny,snart svenska skyltar
18000 mil
99% rostfri mao riktigt fräsch
 [url=https://rejsa.nu/im/_annat/19080_2010-09-21-dsc01375.jpg]  [/ur
M-chassi.
org plåtfälgar
org alufälgar
Hartge fälgar, kan säljas separat
priside 16000 kr
0704369552
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

28 Sep 2010 16:46
Den finns kvar.
Perfekt att bygga racer av
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

07 Okt 2010 07:50
Har inte försvunnit...
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

20 Okt 2010 07:59
En liten påminnelse....
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

20 Okt 2010 08:11
En liten vidareutveckling av ej svenskreggad hade nog underlättat för ev spekulanter.
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

27 Okt 2010 21:48
UPPP
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

05 Nov 2010 20:49
Den där förbannade spriten....
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

12 Nov 2010 19:07
NYbesiktad ua
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

21 Nov 2010 11:41
En fin bil
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

30 Nov 2010 19:24
snart får hon smaka på isåka.....
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Marcus Erlandsson
Halmstad
Här sen Okt 2009
Inlägg: 37

30 Nov 2010 19:50
Svenskreggad än?
Är helt klart sugen men väntar hem lite papper att skriva på ang jobb innan jag kan säg att jag ringer och bokar tid för att kolla på den, för hoppnings vis kommer papperna innan helgen.
_________________ /Marcus Erlandsson
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

30 Nov 2010 21:07
Ja hon är svenskreggad o besiktad utan anmärkning
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597

01 Dec 2010 13:26
Re:
| Gunnar Z skrev: | | Ja hon är svenskreggad o besiktad utan anmärkning |
12 000:- bjudet!
//Tobbe
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433

02 Dec 2010 13:47
12500
_________________ Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597

02 Dec 2010 22:36
Re:
13 500:- ]
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

02 Dec 2010 23:08
Ja men hämta henne då
mvh
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597

03 Dec 2010 00:04
Re:
| Gunnar Z skrev: | Ja men hämta henne då
mvh |
Du har PM!
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433

03 Dec 2010 00:35
Finns de vinterdäck till den, i vilket märke och skick är dessa , eller är den redan "SÅLD"?
_________________ Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
|
Krokke
Trosa
Här sen Jun 2007
Inlägg: 225

03 Dec 2010 17:45
undrar också om vinterdäck....
_________________ Jimmy Almgren
|
Gunnar Z
Göteborg
Här sen Jun 2009
Inlägg: 133
Trådstartare

03 Dec 2010 19:35
Såld med sommar o vinterdäck till den gamla anrika staden Jönköping.
mvh
_________________ Gunnar Zetterqvist
livet är inget för amatörer....
|
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433

20 Dec 2010 18:50
_________________ Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
|
|